Oświadczenie Reduty Dobrego Imienia – Polskiej Ligi przeciw Zniesławieniom w sprawie skandalicznej reklamy wódki Żytnia
Polmos Bielsko Biała S.A. jest właścicielem marki Żytnia i jest (wg. informacji KRS) podmiotem polskim, kupionym przez pracowników.
Postawmy pytanie czy agencja social media, która obsługuje Polmos Bielsko Biała SA i umieściła taką publikację zrobiła to przez przypadek wynikajacy z głupoty, czy też chodzi o przejęcie cennej marki?
Do reklamy wykorzystano zdjęcie autorstwa Krzysztofa Raczkowiaka z 1982 r., przedstawia 5 opozycjonistów biegnących w Lubinie ze śmiertelnie rannym Michałem Adamowiczem, zabitym podczas demonstracji „Solidarności” przez ZOMO. Na fotografii umieszczono napis: "Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią".
Towarzyszy jej podpis: "Gdy wieczór kawalerski wymknie się spod kontroli".
Reduta Dobrego Imienia – Polska Liga przeciw Zniesławieniom podejmie dalsze działania w tej sprawie.
Maciej Świrski
Prezes Reduty Dobrego Imienia
Warszawa, 18.08.2015
Inne tematy w dziale Polityka