Paweł Stypa wisior z zęba rekina
Paweł Stypa wisior z zęba rekina
Paweł Stypa Paweł Stypa
78
BLOG

Ząb rekina

Paweł Stypa Paweł Stypa Rozmaitości Obserwuj notkę 1
Kopalny, taki co ma 40-70 milionów lat, zamieniony w wisior.

Córka już od pewnego czasu marudziła mi o swoim kanale na YT. Zgodziłem się pod warunkiem moderacji oraz tego że kanał będzie zawierał jakieś konkretne treści. Wypadło na rękodzieło i rodzicielsko-dziecięce  aktywności, czyli coś na czym się choć trochę znamy.

Pierwszy odcinek, od razu z grubej rury czyli własnoręcznie oprawiony ząb rekina, przerobiony na wisiorek. W wersji dla dzieci z pomocą rodziców, taki tutorial.

Nagranie jakościowo wyszło jak wyszło, na razie nie mam możliwości inwestycji w sprzęt. Jest jak jest. Kto chce ten obejrzy.

https://www.youtube.com/watch?v=0UUfK6_OgpA

Zobacz galerię zdjęć:

Paweł Stypa wisior z zęba rekina
Paweł Stypa wisior z zęba rekina Paweł Stypa wisior z zęba rekina wersja córki Paweł Stypa wisior z zęba rekina wersja córki
Rękodzieło

Jestem artystą, rękodzielnikiem, samoukiem. https://www.facebook.com/Stypart81 Samodzielnym niepełnosprawnym rodzicem niepełnosprawnej córki. Mimo ze choroba (NF1) jest poważna to udaje nam się zachować samodzielność. A uwierzcie mi to bardzo ważne.  Mam naprawdę szerokie zainteresowania, historia, etnografia, historyczna inżynieria budowlana, sztuka i rękodzieło, gry komputerowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości