35stan 35stan
286
BLOG

B.Komorowski, BOR i używanie "koguta"

35stan 35stan Wypadki Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Wiele zamieszania czyni totalna opozycja wokół wypadku Pani Premier Beaty Szydło.

Stając w obronie 21-dno latka, uczestnika kolizji, politycy PO i .N podnoszą argument, że kolumna BOR-u wioząca Panią Premier była nieoznakowana jako kolumna pojazdów uprzywilejowanych. Swoje zaangażowanie w obronę tego człowieka uzasadniają tym, że jest on poddawany nieuzasadnionym atakom ze strony "państwa PIS", ale całkowicie pomijają sprawę postępowania w podobnych sytuacjach wobec obywateli za czasów "ich państwa".

Na portalu "wPolityce" ukazał się wywiad z Panią Natalią Arnal, która była ofiarą zdarzenia drogowego(stłuczki) z udziałem kolumny BOR-u wiozącej ówczesnego prezydenta B.Komorowskiego.

Fragmenty jej wypowiedzi:


(...)"To jak zachowali się kierowcy BOR-u, było dla mnie karygodne. Jechali bardzo szybko, złamali kilka przepisów ruchu drogowego, poruszali się nieoznakowaną kolumną pojazdów. Nie używali żadnych sygnalizacji, ani dźwiękowych, ani świetlnych. Wydawało mi się, że jest to jakiś pościg, a nie kolumna prezydencka. Zajechali mi drogę, wymusili pierwszeństwo, paradoksem jest to, że znalazłam się w środku kolumny przez co prezydent nie był w rzeczywistości w pełni chroniony. Później próbowano obarczyć mnie winą. Policja zrobiła wszystko, abym stanęła przed sądem jako oskarżona. To była dla mnie paranoja."(...)

..................................................................................................................................

(...)"Później się dowiedziałam w Belwederze, że Bronisław Komorowski nie lubił jeździć „na światłach”."    (...)

http://wpolityce.pl/polityka/327762-nasz-wywiad-natalia-arnal-o-stluczce-z-kolumna-komorowskiego-po-byla-kompletnie-glucha-na-moje-wolanie-o-pomoc

                 To by się zgadzało. W wywiadzie jakiego udzielił B.Komorowski J.Żakowskiemu z "Polityki"( Polityka - nr 17 (2753) z dnia 2010-04-24; s. 12-13) http://archiwum.polityka.pl/art/czy-marszalek-daje-rade,427786.html jest taka informacja, że podczas jazdy samochodem BOR-u z Budy Ruskiej do Warszawy w dniu katastrofy smoleńskiej w dniu 10.04.2010 roku, B.Komorowski zakazał kierowcy BOR-u używania "koguta".

Oto ten fragment:

"Tamtej soboty dzwoni do szefa Kancelarii Sejmu. Prosi o ekspertyzy i szybkie skrzyknięcie pracowników do biura. Rzecznik marszałka pędzi samochodem z Poznania. Trzy razy zatrzymują go policyjne radary. Prośba o policyjną asystę na sygnale w grę nie wchodzi; swojemu kierowcy Komorowski też nie pozwala używać koguta.""




35stan
O mnie 35stan

Nie znoszę kłamstwa, obłudy, relatywizmu moralnego i bezczelności w ich prezentacji. Preferuję rozmowę merytoryczną, opartą na faktach i uprawdopodobnionych poszlakach, analizy oparte na kojarzeniu różnych informacji i faktów w logiczny ciąg zdarzeń. Wyznaję pogląd, iż w polityce nie należy liczyć na przyjaźń, tylko na wspólne interesy, które najlepiej gwarantują dobrą współpracę, że partnerowi można zaufać, jeśli ma się możliwość kontroli jego działań.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości