Euro 2020. Ronaldo zaskoczył na konferencji prasowej. Poszło o Coca-Colę. PAP/EPA/Hugo Delgado
Euro 2020. Ronaldo zaskoczył na konferencji prasowej. Poszło o Coca-Colę. PAP/EPA/Hugo Delgado

Euro 2020. Ronaldo zaskoczył na konferencji prasowej. Poszło o Coca-Colę

Redakcja Redakcja Euro 2020 Obserwuj temat Obserwuj notkę 25
Cristiano Ronaldo na konferencji przed meczem Euro 2020 Portugalia - Węgry odpowiadał na pytania dziennikarzy. Ledwie gwiazdor Juventusu Turyn usiadł na swoim miejscu, a już zachował się nietypowo. Ronaldo odsunął od siebie butelki napoju Coca-Cola, który jest oficjalnym partnerem mistrzostw.

Cristiano Ronaldo jest nie tylko jednym z najlepszych piłkarzy, ale też sportowcem znanym z obsesyjnego dbania o swoją formę. Portugalczyk przyjeżdża na trening jako pierwszy, a kończy jako ostatni, często trenuje również w czasie wolnym.

Euro 2020. Cristiano Ronaldo usuwa produkt sponsora

Coca-Cola z pewnością nie jest napojem, który można znaleźć w diecie Ronaldo, ale to oficjalny partner Euro 2020. Kiedy piłkarz pojawił się na konferencji meczowej konferencji poprzedzającej mecz Portugalia - Węgry, przy jego miejscu stały dwie butelki napoju.


Ronaldo przestawił je tak, żeby nie były widoczne w kadrze. Portugalczyk nie chce być kojarzony ze słodkim napojem, uchodzącym za niezdrowy. - Lepiej pijcie wodę - powiedział piłkarz Juventusu, a w przeszłości Realu Madryt czy Manchesteru United.

Zobacz:

Lekarz ocenia dramat Eriksena. "Prawdopodobnie nagłe zatrzymanie krążenia"

Eriksen miał szczęście w nieszczęściu. Tragiczne historie sportowców

Euro 2020. Ronaldo będzie ukarany? Nicklas Bendtner poniósł karę

UEFA, organizator Euro 2020 ma jednak wobec sponsora - Coca Cola Company - zobowiązania, takie jak ekspozycja produktu. Czy Portugalczykowi grozi kara za jego zachowanie? UEFA na razie nie zabrała głosu w tej sprawie.

W historii sportu dochodziło do wielu podobnych sytuacji. Na Euro 2012 karę 80 tys. funtów od UEFA dostał Duńczyk Nicklas Bendtner, który po strzelonej bramce uniósł koszulkę tak, by kamery uchwyciły nazwę marki bukmachera, którą miał wypisaną na slipach. Do historii przeszedł też Michael Jordan, który - jako twarz firmy odzieżowej Nike - nie chciał nosić dresu koszykarskiej reprezentacji USA z emblematem Rebooka. Gwiazdor podczas dekoracji przykrył logo amerykańską flagą.

MD

Czytaj też:

Euro 2020. "Wycofajmy drużynę, póki jest jeszcze czas"

Euro 2020. Trzeba wygrać z Hiszpanią i Szwecją. Ale bez Szczęsnego, Krychowiaka i Glika

Copa America 2021. Było ciężko, ale się udało. Turniej z Messim i Neymarem wystartował

Euro 2020. Lubański: Nie obwiniajcie Krychowiaka! Zawaliła cała drużyna

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj25 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (25)

Inne tematy w dziale Sport