I
|
II
|
III
|
IV
|
Koleżanki i koledzy
|
Realizacja nakreślonych zadań programowych
|
Zmusza nas do przeanalizowania
|
Istniejących warunków administracyjno - finansowych
|
Z drugiej strony
|
Zakres i miejsce szkolenia kadr
|
Spełnia istotną rolę w kształtowaniu
|
Dalszych kierunków rozwoju
|
Podobnie
|
Stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności
|
Wymaga sprecyzowania i określenia
|
Systemu powszechnego uczestnictwa
|
Nie zapominajmy jednak, że
|
Aktualna struktura organizacji
|
Pomaga w przygotowaniu i realizacji
|
Postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację
|
W ten sposób
|
Nowy model działalności organizacyjnej
|
Zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu
|
Nowych propozycji
|
Praktyka dnia codziennego dowodzi, że
|
Dalszy rozwój różnych form działalności
|
Spełnia ważne zadania w wypracowaniu
|
Kierunków postępowego wychowania
|
Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, ponieważ
|
Stałe zabezpieczenie informacyjno – propagandowe naszej działalności
|
Umożliwia w większym stopniu tworzenie
|
Systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom
|
Różnorakie bogate doświadczenia
|
Wzmocnienie i rozwijanie struktur
|
Powoduje docenianie wagi
|
Odpowiednich warunków aktywizacji
|
Troska organizacji, a szczególnie
|
Konsultacja z szerokim aktywem
|
Przedstawia interesującą próbę sprawdzenia
|
Modelu rozwoju
|
Wyższe założenia ideowe, a także
|
Rozpoczęcie powszechnej akcji kształtowania postaw
|
Pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania
|
Form oddziaływania
|