Jakiś czas temu pisałem, że firma T-Mobile oświadczyła mi, że jestem ich klientem, powiedzieli mi nawet jaki mam nr telefonu, dowiedziałem się, że mieszkam w Łodzi przy ul. …no, nieważne jakiej w e-mailu skierowanym do mnie podany był dokładny adres z moim imieniem nazwiskiem, owym łódzkim adresem i łódzkim kodem pocztowym. Dowiedziałem się też, że im wiszę 436 złotych z groszami. Teraz dostałem „wezwanie do zapłaty”, dowiedziałem się, że zablokowano mi połączenia wychodzące (od nieistniejącej usługi!). Wcześniej kontaktowałem się z ichnim biurem obsługi abonenta, odpowiedzieli, że to pomyłka, pewnie adres e-mail mam do kogoś podobny, polecono mi wykasować korespondencję (nie posłuchałem). A gdy próbowałem udawać, że płacę pod tym adresem, przesłanym mi przez T-Mobile:
![image](//m.salon24.pl/7b3f3d3ac46c0c1a580dc3fbe4054040,860,0,0,0.png)
okazało się, że mój e-mail nie jest zarejestrowany w usłudze T-Mobile! Ale rachunki wysyłają!
![image](//m.salon24.pl/eb802f986b93e969c7975643ece8e0e9,860,0,0,0.png)
Ale teraz już trochę mniej im jestem winien i to jest dobra wiadomość!
Inne tematy w dziale Rozmaitości