Siff bis Siff bis
251
BLOG

Bodnar do dymisji?

Siff bis Siff bis Sądownictwo Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Widziałem urywek z wypowiedzi niskiego posła Kaczyńskiego. Dotyczyła  nadziei na dymisję ministra Bodnara. 

Po 9 miesiącach rządów Tuska jestem skłonny poprzeć nadzieję Kaczyńskiego pod wszak jednym warunkiem.

A mianowicie warunkiem byłoby wystawienie mnie na miejsce Bodnara. Dlaczego?

Bo moja osoba gwarantuje zrobienie porządku w ciągu reszty września.  Problem z Hołownią czy ogłosiłby nowe wybory zpowodu

nadliczbowej ilości wakatów posłów po PISowcach.  Bo ZK nie można zamienić na sejm niczym TK na Towarzystwo Kucharskie.



 A tośmy się dwa stare dziady 75 letnie dzisiaj wyżyli.

https://www.youtube.com/watch?v=opD39_XuKgI 


Siff bis
O mnie Siff bis

za Śląskiem, anty PIS Prezes swojego placu i chałupy na wtory żodyn PISowiec ni mo wstympu 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo