Siff bis Siff bis
218
BLOG

Jest, jest, jest !

Siff bis Siff bis Społeczeństwo Obserwuj notkę 11

5,98 zł/l

Tyle kosztuje dzisiaj E95 przy Kauflandzie. A więc bariera 6 zł pękła. A skoro jutro jedziemy do Lądka Zdr. na biegi görskie toteż zatankowałem. Trzynaście lat po bajpasach więc w mini maratonie się spróbuję. Albo dolecę albo szlak na trasie mnie złapie. Bo zdrdzić nie zdradzę gdy zacznę jak zdrajcy PISowcy co za granicę donoszą.

Problem nie mój gdyż bałwanem zdradzieckim jak PISowcy nie jestem. Ja się ich zdradziecką głupotą bawię. Dlaczego? Bo tylko tam można zobaczyć prawdziwych sprzedawczyków polskich.

Siff bis
O mnie Siff bis

za Śląskiem, anty PIS Prezes swojego placu i chałupy na wtory żodyn PISowiec ni mo wstympu 

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (11)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo