Sarkastyczny Sarkastyczny
423
BLOG

W Polsce też zaczyna być wesoło

Sarkastyczny Sarkastyczny Przestępczość Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Ta notka to lekki dodatek do poprzedniej:

https://www.salon24.pl/u/sarkastyczny/1399384,lamanie-praw-czlowieka-w-eu

Można powiedzieć, że jedna jaskółka wiosny nie czyni, można powiedzieć, że w tym przypadku zwracanie uwagi na pochodzenie, to zwykły rasizm. Można powiedzieć, że szukam na siłę argumentu pod swoją agendę..

Chodzi o przypadek tragicznego zdarzenia ze Środy Wielkopolskiej, gdzie w ramach rabunku ciężko pobita została 84 letnia kobieta i jej syn. Na tyle ciężko, że życia kobiety nie dało się uratować. Policja ujęła podejrzanego, posiadającego rzeczy ofiar - to 48 letni obywatel Mołdawii. 
Nie zrozumcie mnie źle, nie twierdzę, że "zagraniczni źli, a nasi cacy i aniołki". Jestem daleki od stwierdzenia, że należy pozbyć się każdego "niepolaka" i zabetonować granice. Na miłość Boską, mój poród odbierał lekarz pochodzenia arabskiego. Sam mam południowe korzenie. Natomiast statystyki przestępstw i gwałtów w krajach otwartych na imigrantów mówią same za siebie. Weryfikacja kto i po co do nas przyjeżdża jest niezbędna. Jesteśmy jednym z, jeśli nie najbezpieczniejszym krajem Europy nie bez przyczyny i oby tak zostało. Ponieważ obawiam się, że po Szwecji, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii przyjdzie pora i na nas. A ja lubię wieczorne spacery z psem i wcale nie mam ochoty wysyłać go na szkolenie obronne, ani uczyć agresji.

Granice absurdu zostały w tyle, obłęd wita nas z uśmiechem.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (5)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo