echo24 echo24
235
BLOG

Kaczyńskiego trzeba powstrzymać, - bo będzie masakra!

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 14
Polsce grozi zamach stanu

Moją napisaną przedwczoraj notkę zatytułowaną „Strategia spalonej ziemi ”, - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1404615,strategia-spalonej-ziemi zakończyłem słowami, cytuję:

Dlatego, celem obrony naszej demokracji oraz ocalenia Polski przed autorytaryzmem, tym razem należy bezwzględnie i konsekwentnie rozliczyć wyzutych z moralno-etycznych zasad obłudnych i działających na zasadzie: „Jak cię złapią za rękę mów, że to nie twoja ręka” łobuzów partii dowodzonej przez obłąkanego żądzą władzy despoty o zacięciu dyktatorskim, - zanim już będzie na wszystko za późno…”, koniec cytatu.

Pisząc te słowa zastanawiałem się, czy nie pojechałem zbyt ostro po bandzie.

I jak na moje życzenie, - dzisiejszy FAKT, w artykule autorstwa Kamila Jaworskiego zatytułowanym „Kaczyński powiedział, co zrobi gdy wróci do władzy. Kwaśniewski: zapowiedź zamachu stanu ”, - vide: https://www.fakt.pl/polityka/kwasniewski-o-slowach-kaczynskiego-to-zapowiedz-zamachu-stanu/w6e7edj informuje, cytuję:

Szerokim echem odbił się ostatni wywiad z Jarosławem Kaczyńskim dla tygodnika "Sieci". Prezes PiS objaśniał tam swoją wizję naprawy chaosu prawnego w Polsce. Stwierdził m.in. że "konstytucja uchwalona w 1997 r. upadła", że "potrzebny jest nowy akt zasadniczy, być może zastępczy, uchwalony w oczekiwaniu na większość dwóch trzecich". — To jest zapowiedź zamachu stanu — komentuje w rozmowie z "Faktem" Aleksander Kwaśniewski..."

Słowem prezydent Aleksander Kwaśniewaski potwierdził moją tezę, że Jarosław Kaczyński to potencjalny dyktator, który może się porwać na przeprowadzenie w Polsce zamachu stanu.

Lecz, co tam ja, pyłek marny.

Ale te słowa w ustach Aleksandra Kwaśniewskiego to już naprawdę nie przelewki!

Dlaczego?

Bo, co by o nim nie mówić, Aleksander Kwaśniewski to dla wielu Polaków zasługujący na miano męża stanu, najbardziej rozważny, opanowany, dojrzały i doświadczony prezydent Polski posierpniowej, który nigdy nie rzucał słów na wiatr, - czym sobie zaskarbił autorytet w Polsce i na Świecie.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

UWAGA!

Komentarze hejterskie zawierające treści noszące znamiona insynuacji i pomówień, a także komentarze niedorzeczne, - będę kasował bez podania przyczyn. 

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (14)

Inne tematy w dziale Polityka