echo24 echo24
1092
BLOG

Hej! Hej! Pisiaki! Malowane dzieci! Co na to powiecie?

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 22
Moja odpowiedź na hejt pisowskich trolli Salonu24

Do mojej przedwczorajszej notki, - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1388350,kto-sie-urodzil-leszczem-nigdy-nie-bedzie-szczupakiem-stary-rybak-z-jastarni , sympatyzujący z PiS-em komentator piszący pod nickem @takjest [13 lipca 2024, 02:29] napisał mi w komentarzu, cytuję:

Słowo do autora !!!

Podziękuj im Pan (sympatykom PiS), że tylko dzięki nim funkcjonujesz jeszcze jako bloger.

PO piętnastu godzinach notka zanotowała 215 odsłon, samych PiSowców. Tak kończą fałszywi prawicowi blogerzy..."

Pragnę mu tedy odpowiedzieć na ten jego komentarz.

Szanowny Panie skrywający się tchórzliwie za nickiem @tak jest!

Zapomniał Pan dodać, że moje notki publikowane na Salonie24, - są od kilku lat ukrywane.

Na szczęście każdą notkę publikowaną na Salonie24, publikuję także na FaceBooku, gdzie mam znakomite rezultaty.

Zaś w dowód, iż nie ściemniam powiem, że moją dzisiejszą notkę zatytułowaną „Czy ta inwestycja PiS potwierdzi maksymę, że „Polak przed szkodą i po szkodzie głupi " ( https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1388534,157-mln-zl-to-nic-przy-tym-ile-nas-w-przyszlosci-moze-kosztowac-przekop-mierzei-wislanej ), opublikowałem także na FaceBooku, - vide:

                      https://www.facebook.com/photo/?fbid=5909243799094509&set=a.608649822487293  ,

gdzie na obecną chwilę notka ta zaliczyła:

585 polubień

243 komentarze

oraz 690 udostępnień,

co oznacza, że ją przeczytały dziesiątki tysięcy Internautów.

Proszę mi tedy pokazać jakiegoś sympatyzującego z PiS-em blogera Salonu24, - który osiągnął taki wynik.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post Scriptum

BREAKING NEWS!!!

Strzały na wiecu w Pensylwanii. Trump ranny.  

UWAGA!

Uprzejmie proszę Gości mojego blogu o trzymanie się przekazu notek i niesprowadzanie dyskusji na tematy oboczne. Zastrzegam sobie także prawo do okresowego blokowania autorów komentarzy hejterskich, obelżywych, insynuacyjnych, pomawiających i niedorzecznych. Informuję również, że pretensjonalnie infantylne komentarze autorstwa mściwych miłośników partii Jarosława Kaczyńskiego usiłujących się na mnie odegrać za krytykę PiS, - będę konsekwentnie usuwał, bez podania przyczyn.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (22)

Inne tematy w dziale Polityka