echo24 echo24
210
BLOG

Biceps się wnerwił ceną gofrów nad polskim morzem!

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 14
Mam nadzieję, że mnie za tę notkę z Salonu24 nie wywalą

Właściciel platformy internetowej Salon24 red. Sławomir Jastrzębowski ps. Biceps, - poskarżył się na FaceBooku, - cytuję:

Dąbki. Gofry bez posypki 22 zł, a z cukrem pudrem 24. No, luuudzie. To taniej byłoby chyba gdzieś za jakąś granicą…”, - vide:

https://www.facebook.com/photo?fbid=1546413206251938&set=a.110008016559138 

Mój komentarz:

Panie Jastrzębowski! Wybierz się Pan na Majorkę.

Dlaczego?

Bo na tam, za friko, balkon w balkon, z takim gofrem przez dwa tygodnie mieszkałem, - patrz zdjęcie pod notką.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Post  Scriptum 

Analiza komentarzy autorstwa miłośników PiS, których większość nadaje się do kasacji ze względu na obsceniczność, - to świadectwo, że są to ludzie kompletnie pozbawieni poczucia humoru, charyzmy, luzu, fantazji, polotu i przyjaznego ludziom sposobu bycia oraz osobowości, która pozytywnie wpływa na innych, poprawia im samopoczucie, poszerza wyobraźnię, a co najważniejsze budzi ochotę do życia i działania. 

Dlatego ci nowogrodzcy hunwejbini winni u mnie komentować jeszcze częściej, żeby każdy mógł przeczytać, jakie buce popierają partię Kaczyńskiego, którą ktoś chyba dla żartu nazwał "Prawem i Sprawiedliwością". 

Dla porządku podaję, że podług Słownika Języka Polskiego, "buc" to osoba arogancka i zarozumiała, - vide: 

https://sjp.pwn.pl/sjp/buc;2446483.html


Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (14)

Inne tematy w dziale Rozmaitości