echo24 echo24
277
BLOG

Ja też ich mam w StanDupie

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 17
Jak zrobiłem blogerską karierę dzięki pisowskim hejterom

Portal internetowy Salon24, - vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1386513,maciej-stuhr-niszczy-hejterow-mam-to-wszystko-w-standupie , informuje:

Maciej Stuhr triumfuje. Aktor zamieścił w sieci wpis, w którym "podziękował" krytykom i hejterom, twierdząc, że dzięki nim jego przedstawienia doskonale się sprzedają. "Dodaliście mi wiatru w żagle!". Stuhr do hejterów: Dodaliście mi potężnego wiatru w żagle! "Wczoraj we Wrocławiu zakończyłem sezon teatralny i pierwszą trasę programu »Mam to wszystko w StanDupie«. Zagrałem 93 przedstawienia, odwiedziłem 39 miast, łącznie przybyło do nas 51 801 widzów. Gdyby przybyli jednego wieczoru, wypełniliby Stadion Narodowy. Chciałbym im wszystkim raz jeszcze gorąco podziękować. Daliście mi wielką dawkę emocji i byliście najwspanialszą nagrodą aktorską, jaką w życiu dostałem" – Napisał Maciej Stuhr…

Mój komentarz:

Choć daleko mi do popularności Macieja Stuhra, to jednak na Salonie24 napisałem przez ostatnie osiem lat grubo ponad tysiąc notek krytycznych wobec partii Jarosława Kaczyńskiego, do których pisowscy hejterzy dodali kilkadziesiąt tysięcy nienawistnych komentarzy, zaś na dzień dzisiejszy mój blog może się poszczycić blisko siedmioma milionami odsłon.

Powiem więcej. Od kilku lat, czy to w towarzystwie, teatrze, bądź w krakowskich kawiarniach jestem przedstawiany jako znany bloger.

A wszystko to osiągnąłem dzięki wylewającym mi na głowę hektolitry pomyj i fekaliów świątobliwych orędowników PiS, którzy niezależnie od tego, co napiszę, - do każdej mojej notki dodają dziesiątki hejterskich komentarzy pełnych pomówień i insynuacji.

Idąc tedy w ślady pana Macieja Stuchra, w wyrazie wdzięczności za pomoc w blogerskiej karierze, - chciałbym tym wszystkim nienawistnikom zadedykować okolicznościową piosenkę, vide:

                                                       https://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths 

Miłego wieczoru!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger Salonu24 oddany prawdzie i sprawom ważny dla naszego państwa)

Post Scriptum

Jarosław Kaczyński to jednak wizjoner.

Dlaczego?

Bo w roku 2011, prezes Jarosław Kaczyński w skierowanym do mnie liście urzędowym napisał między innymi, cytuję:

                                „Znany bloger Salonu24 na listach PiS w Małopolsce to dla nas wzmocnienie..."

I jego wizja się częściowo spełniła.

A tu świadectwo, że nie ściemniam, - vide:

                                       https://m.salon24.pl/6e872d95c8c4df3c453b372f21d29e40,860,0,0,0.jpg    


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (17)

Inne tematy w dziale Rozmaitości