RobertzJamajki RobertzJamajki
138
BLOG

Wyjaśnienie

RobertzJamajki RobertzJamajki Rozmaitości Obserwuj notkę 3
https://www.salon24.pl/u/kultury-styki/1386224,notka-z-salon24-plagiat-czy-coming-out

To jest krótkie wyjaśnienie:

Mam konto na salon24 od 2009 roku. W tym czasie zamiescilem ponad 600 notek, na różne tematy.
Początkowo nie udzielałem się w tematach wokół politycznych, ale z czasem było to po prostu konieczne i wtedy zdecydowanie popierać zacząłem prawice, aż do roku 2016-17, kiedy ja i nie tylko ja zorientowałem się, ze polska polityka to pic na wódę, fotomontaż, ze PO i PiS to dwie bandy kłamców, tylko na przeciwnych biegunach, itd.
Zacząłem znowu pisać o Celtach, i o sporcie, byleby pisać, bo to dla mnie o tyle ważne, ze pomaga utrzymać kontakt z językiem polskim.
Często artykuły w języku angielskim, czy francuskim są przeze mnie tłumaczone na potrzeby tekstu i często wstawiam wytłumaczenie jedynie z drobnymi korektami, dlatego często zdarza mi się robić to również z tekstem po polsku (tylko lekka korekta) i nie zwracam uwagi na podobieństwa lub dosłowności. Aha, w internecie dosyć specyficznie traktuje się prawa autorskie.

Ok, notka zniknęła i tu i na moim osobistym blogu.

Więcej wyjaśnień nie będzie.

RobertzJamajki

Pierwsza Nagroda w konkursie na najlepsze opowiadanie o Powstaniu Warszawskim organizowane przez salon24.pl za 2014 rok Zapraszam na mój blog: https://robertzjamajkisite.wordpress.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Rozmaitości