rk1 rk1
141
BLOG

mamy nowego rzecznika ministerstwa klimata!

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 13
-



był wakat i nie ma wakata.
zwalniali - znaczy będą przyjmować.
i to szybko, profesjonalnie, skutecznie!
no taki mamy klimat, w tym odzyskanym tenkraju.


i oto  jest nowy rzecznik ministerstwa klimata - to ja.




gratulacje i szczere życzenia sukcesów
oraz wszelkiej pomyślności
można wpisywać pod notką.

można tez pogratulować tuskowi,
za znakomite obsadzenie ministerstwa
profesjonalistami.



moja kariera, moja przygoda z ministerstwem klimata
zaczęła się od niewinnego wpisu parę dni temu:

image

https://www.salon24.pl/u/rk1/1400625,beda-dez-inwestowac




I właśnie dziś, zupełnie niespodziewanie,
moje zaangażowanie w gaszenie płonącej planety zostało docenione.

I dziś, zaraz po wręczeniu nominacji, skorzystano z mojej wiedzy eksperckiej
i talentów piarowych. Doceniła je najsamsza ministra UlaSara:


image

https://x.com/EwaZajaczkowska/status/1837680192027787363



Przy okazji wespól-zespół zniszczyliśmy
te konfiarę, te Inteligentną-Inaczej-Ewke,
która za hajs z PE podpala planetę.

Tusk klaszcze. może wpadnie jakaś nagroda albo podwyżka..



Ale najważniejszy w tym wpisie jest wątek edukacji ekologicznej.

Jako nowy rzecznik ministerstwa klimata, czuję się odpowiedzialny
za kształtowanie obywatelskiej świadomości ekologicznej.

Dlatego zwracam sie do was drodzy blogerzy ekologiczni
(treemee.. gdzie jest treeme kiedy śpi.. na, na, na..) 
o pomoc w tym zacnym dziele.


Oczywiście tu na S24 ekspertami od ekologii jesteśmy wszyscy
od bardzo dawna, ale od hydrotechniki dopiero od paru dni.


Proponuję zatem, byśmy tu uzupełnili braki naszej wiedzy,
byśmy tu dali zdecydowany odpór złym pisoskim tamom,
wymieniając liczne zalety deMOkratycznych zapór wodnych.







-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (13)

Inne tematy w dziale Polityka