rk1 rk1
491
BLOG

salceson

rk1 rk1 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 28
-



Kupiłem w oszołomie salceson delikatesowy. 13.99zl/kg. Czarny. Ozorkowy. Pyszny.


A raczej upolowałem, bo szybko schodzi
(oto, do czego naroda doprowadził PiS).


Brzdąkalińska zapytała dlaczego tata już teraz kupuje żarcie dla dekli,
skoro na rodos jedziemy dopiero w marcu.

A poza tym przeciez ciagle napomina,
żeby nie kupować żadnych kocich pożywek
tylko dawać resztki, ścinki z erkowego stołu..



Stracone pokolenie. Do wydziedziczenia.



Człowiek latami zbiera doświadczenia.
Nie przekonuję, nie zachęcam Brzdąkalińskiej.
Nie popełnię tego błędu, co przy Pierworodnym Spadkobiercy.

Gdy zachęcałem go by spróbował sałatki warzywnej i tatara
prawie mi się zwymiotował.. Teraz stanowi okrutną konkurencję
i ma większe moce przerobowe. Wystarczy chwila nieuwagi :((




PS. Tak, wiem:
Dziś prawdziwych salcesonów już nie ma.
A już na pewno nie ma ich w oszołomie.







tag: salceson, ojcostwo



-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (28)

Inne tematy w dziale Rozmaitości