W sezonie 2006/7 średnia oglądalność “Co z tą Polską” (emitowano to ok. godz. 22.00) wyniosła nieco ponad 2 miliony widzów, a udziały prawie 23 procent. Najpopularniejszy odcinek programu w sezonie 2006/7 nadano 7 grudnia 2006 roku. Obejrzało go 3,11 mln widzów, a udziały wyniosły 35,7 proc. (tzw. seksafera w Samoobronie). W całym sezonie Polsat zarobił na reklamach 13 mln złotych.
We wrześniu, czyli po zmianie dnia emisji w TVN z wtorku na poniedziałek, “Teraz My” (godz. emisji: 22.35) oglądało średnio ok. 2,3 mln widzów, a udziały średnio przekraczały 22 procent.
Nadawane w 1 programie TVP od sierpnia 2007 “Forum” (początek emisji między 21.35 a nawet 22,25) ma oglądalność ok. 1,4 mln widzów, przy udziale ok. 13,5 procent.
Przyszły konkurent wewnątrz programu 2 TVP, czyli “Warto Rozmawiać” (godz. emisji: 22.55) gromadziło we wrześniu i październiku 2007 średnio ok. 870 tyś i miało udział rzędu 14 procent. (Tu uwaga: wszystko radykalnie spada po godz. 23.00, takie ogólnonarodowe “pstryk”).
Generalnie wśród programów publicystycznych najlepiej od lat wiedzie się “Sprawie dla reportera”.
Inne tematy w dziale Polityka