Wypuszczono medialne ogary na Karola Nawrockiego
Uzbrojono dziennikarzy mainstreamowych mediów w ramach „demokracji walczącej”, trwa atak rozpoznaniem....
Zamiast relacjonować rzeczywistość próbują ją tworzyć.
Ten medialny atak, to użycie taktyki chaosu przeciwko obywatelskiemu kandydatowi. Pytania od „Sasa do Lasa” i nawet nikt nie czeka na odpowiedź: od aborcji do traktatu dotyczącego min przeciwpiechotnych.
Tu chodzi o permanentny atak, który ma przykryć ofertę programową kandydata.
Chaos to coś czego nie jesteśmy w stanie kontrolować.. W chaosie często występuje przypadkowość. Chaos często powoduję zniechęcenie oraz podejmowanie nieracjonalnych decyzji. Istnieje poetyczna wizja motylego skrzydła, które wprawione w ruch w Afryce wpływa na przebieg globalnych zjawisk klimatycznych. Chaos po prostu dezaktualizuje większość naszych dotychczasowych poglądów, przekonań.
Dlaczego medialne ogary „demokracji walczącej” to robią, przecież misja społeczna mediów jest inna?
Robią to, bo dostali takie zlecenie od „Dekan et consortes”...Polska ma nie mieć własnych cywilizacyjnych aspiracji. Po co Polsce CPK, przecież jest lotnisko w Berlinie.
Programy kandydatów z koalicji 13 grudnia są niewiarygodne. Oni mogą obiecywać „złote góry” ale jest jedno małe ale, są niewiarygodni…
Wiedzą, że nie są w stanie wygrać w wyniku otwartej kampanii wyborczej, bo mają gorszą ofertę i są niewiarygodni.
Ich oferta to: „Pieniędzy nie ma i nie będzie”, oraz blokada aspiracji cywilizacyjnych Polski.
Postanowili wywołać chaos, bo w chaosie wszystko jest nieprzewidywalne. Polscy wyborcy z powodu natłoku fałszywych informacji mają popaść w chaos i zostać w dniu wyborów w domu albo podejmować przy urnie nieracjonalne decyzje...
Podziwiam spokój Karola Nawrockiego i jego kulturę osobistą.
Uważam, że jedną z najlepszych kampanii wyborczych w Polsce po 1989 roku była druga wyborcza kampania prezydencka Andrzeja Dudy.
Cała opozycja, także Konfederacja grała przeciwko Prezydentowi RP Andrzejowi Dudzie, pomimo tego w drugiej turze był on wstanie przyciągnąć przeszło milion osób, które wcześniej nie brały udział w wyborach, majstersztyk…
Duda potrafił wykorzystać hiperspołeczność wyborców.
Uważam, że hiperspołeczność wyborców obok zespołowej gry jest kluczem do sukcesu kandydatów?
Podstawową zagadką w naukach społecznych i przyrodniczych jest to, dlaczego ludzie, w przeciwieństwie do innych zwierząt, rutynowo pomagają nieznajomym przy znacznych kosztach osobistych?
Uczeni twierdzą, że hiperprospołeczność ludzi można wytłumaczyć tzw. „ciepłym blaskiem” aktorów prospołecznych czerpiących z pomocy innych.
Po pierwsze, podmioty prospołeczne inwestują zasoby afektywne, próbując pomóc innym; następnie pozytywne informacje zwrotne (np. informacje zwrotne sugerujące „sukces”) zwiększają zasoby afektywne, ale negatywne informacje zwrotne (np. informacje zwrotne sugerujące „niepowodzenie”) zmniejszają zasoby afektywne.
Andrzej Duda potrafił czerpać siłę z tego mechanizmu, a wszyscy którzy oddali na niego swój głos byli dumni.
Karol Nawrocki ma moim skromny zdaniem też ten dar, oby Bóg pomógł mu go wykorzystać dla dobra Polski i Polaków.
....
Inne tematy w dziale Polityka