counter-hegemonic-studies
counter-hegemonic-studies
qwardian qwardian
37
BLOG

Dlaczego wy PO-latschken jesteście antysemitami?

qwardian qwardian Polityka Obserwuj notkę 2

Przecież to ja jestem Ojcem Założycielem tworu o nazwie Izrael XX-ego wieku, bo uważałem, że każdy powinien mieć własny kawałek ziemi dla siebie. Ale wy odmawiacie jej innym, nie chcecie ich u siebie. Ja tak nie uważam, Żyd powinien siać, pielęgnować i zbierać plon na własnej ziemi. Kiedy ich usunąłem z Europy, rzuciłem propozycję Haavara Agreement, była bezwzględna, ale zbawienna dla ich ludu, a wy Polatschken chcecie zniweczyć moje plany, bo kierujecie się nienawiścią do mnie und mojego ludu....

qwardian
O mnie qwardian

jestem górnikiem strzałowym.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (2)

Inne tematy w dziale Polityka