Grupa Żabka wchodzi na rynek ekspresowych zakupów online i prezentuje nową aplikację Jush w ramach start-upu Lite e-Commerce. Zakupy można zamówić przez aplikację Jush, z której na razie mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy w wybranych dzielnicach, korzystający z urządzeń z systemem iOS.
Pilotaż zakupów w aplikacji Jush w Warszawie
Startup Lite e-Commerce działający w ramach Grupy Żabka odpowiada za wdrożenie i rozwój rozwiązań e-commerce. Aplikacja Jush zadebiutowała pilotażowo w Warszawie na systemie iOS, początkowo klienci będą mogli zamawiać zakupy w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Usługa będzie stale rozwijana w celu dotarcia do kolejnych dzielnic stolicy i w przyszłości rozpoczęcia działalności w innych miastach w Polsce. Docelowo cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut. Konsumenci mogą wybierać spośród 1300 produktów, znanych między innymi z sieci sklepów Żabka.
Grupa Żabka rozszerzy swoją działalność o rynek q-commerce, którego rozwój w Polsce i na świecie w ostatnich miesiącach dynamicznie przyśpieszył. W ostatnich miesiącach Grupa została poszerzona o czołowe firmy z branży cateringu dietetycznego: Maczfit i Dietly.pl. Inwestycja w nowe usługi ma na celu przyspieszenie rozwoju handlu online największej sieci modern convenience w Polsce.
Zakupy dostarczone do domu w kwadrans
Lite e-Commerce został powołany w ostatnim czasie w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów, które umożliwią Grupie Żabka budowanie ekosystemu rozwiązań o charakterze modern convenience. Jednym z nich jest właśnie aplikacja Jush. Dzięki Lite e-Commerce Żabka zaproponuje najszerszą ofertę produktów na polskim rynku q-commerce, a podstawę będzie stanowił asortyment znany między innymi ze sklepów sieci.
– Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans. Zależy nam na dotarciu do klienta w szybkim czasie, aby otrzymał swoje zakupy właściwie „na już” – komentuje Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Future.
Na razie tylko w App Store
Obecnie Lite e-Commerce prowadzi procesy rekrutacyjne. Poszukiwani są między innymi kierownik magazynu artykułów spożywczych, pracownicy infolinii oraz kurierzy. Aplikacje można składać za pośrednictwem: lite.tech/#careers.
Czytaj też:
- Potrzebujesz szybkiej konsultacji z lekarzem? Teleporadę kupisz w Żabce
- Rewolucja w Żabce. Zagrasz w Lotto, ale nie tak, jak dotychczas
- Franczyza łączy polskich przedsiębiorców
Komentarze
Pokaż komentarze (10)