Olgierd Jedlina Olgierd Jedlina
281
BLOG

♫ Szpetni czterdziestoletni ♫

Olgierd Jedlina Olgierd Jedlina Polityka Obserwuj notkę 0

Tu Cię mam! – pomyślałem sprawdzając ile lat miał fruwający ornitolog, jak się w 1990 z Lechem Wałęsą zgadzał. O kurde!  – pomyślałem po sekundzie – przecież miałem wtedy ledwo dwa lata mniej.

I doszedłem do wniosku, że pokolenie ówczesnych dwudziestolatków w sumie najgorzej na dokonującej się wtedy transformacji wyszło. Byli(śmy!) wystarczająco starzy, by rozumieć co się wokół dzieje, jednak zbyt młodzi, by wziąć bezpośredni udział w braniu tego wszystkiego we własne ręce.

To zrobili ówcześni 30-to i 40-to latkowie. Zostawiając nam, szczeniakom (p)oddanie się kultowi japiszonizmu. Oni dzisiaj mają lat 50–60, czyli dość siły i jeszcze więcej determinacji, żeby dotrwać do emerytury. A za te 10 czy 15 lat o wiele lepiej do przejęcia pałeczki przygotowani będą dzisiejsi 20-to i 30-to latkowie.

I my to wiemy lub co najmniej czujemy. Nie ufajcie dzisiejszym czterdziestolatkom. To ludzie, którzy urodzili się o 10 lat za wcześnie. Lub o 10 lat za późno

 

»... Jednym z Polokoktowców jest Olgierd Jedlina, redaktor pisma "Pasikonik", żyjący spokojnie w swoim poukładanym świecie z narzeczoną Ewą. Jego spokój burzy schwytanie jego przyjaciela Adasia przez agentów Kilkujadka. Adasiowi udało się samodzielnie stworzyć formułę Kingsajzu, co może przynieść Polokoktowcom trwałe bezpieczeństwo, jednak dla Adasia staje się przyczyną zguby...« (http://www.zgapa.pl/zgapedia/Kingsajz.html)

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka