Olgierd Jedlina Olgierd Jedlina
33
BLOG

Wiadomy sondaż

Olgierd Jedlina Olgierd Jedlina Polityka Obserwuj notkę 3

Czegoś mi brakowało w związku z wiadomym sondażem, wiadomego, znanego, lubelskiego posła.

Zajrzalem dzisiaj jeszcze raz na jego bloga i już wiem co mi nie pasowało. Otóż pod obrazkiem z wynikami zamieszczono informację:

Badania zostały przeprowadzone w dniu 7 lipca 2010 r. przez TNS OBOP na próbie 503 pełnoletnich osób.

Nie brakuje tu czegoś? Mnie bardzo. Żeby się upewnić, czy nie jestem przewrażliony - zadałem znanej internetowej wyszukiwarce takie oto pytanie. Teraz widać lepiej?

 

To może być oczywiście pośpiech/pomyłka przy opisywaniu obrazka. Chociaż nie musi.

 


PS. Uprasza się o nieużywanie w ewentualnych komentarzach nazwiska znanego lubelskiego posła.

Zwiększanie mu liczby trafień w internetowych wyszukiwarkach przy pomocy tego bloga jest niemile widziane ;>

»... Jednym z Polokoktowców jest Olgierd Jedlina, redaktor pisma "Pasikonik", żyjący spokojnie w swoim poukładanym świecie z narzeczoną Ewą. Jego spokój burzy schwytanie jego przyjaciela Adasia przez agentów Kilkujadka. Adasiowi udało się samodzielnie stworzyć formułę Kingsajzu, co może przynieść Polokoktowcom trwałe bezpieczeństwo, jednak dla Adasia staje się przyczyną zguby...« (http://www.zgapa.pl/zgapedia/Kingsajz.html)

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Polityka