Animela Animela
375
BLOG

Wiceminister od lania wody, czyli sztuka incognito

Animela Animela Rząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Radio Bzdet. Prowadząca: bardzo znana. Gość: jak już wcześniej wspomniałam, z resortu od wody.

Po zwyczajowej wymianie uprzejmości prowadząca pyta, kto powiedział, że podwyżek wody nie będzie. Gość błyskawicznie zażądał cytatu, kontekstu i umiejscowienia w przestrzeni. Prowadząca wyjaśniła, że to własnie gość tak powiedział, a wiceminister na to - ostrym, dyscyplinującym tonem - odszczeknął, że po pierwsze to niedokładnie tak, a w dodatku dziennikarka wpisuje się w narrację PiS. Na te słowa dzielną kobiecinę wyraźnie zastrzęsło z przerażenia, więc dalszy ciąg rozmowy prowadzi na klęczkach i słodkim tonem.

Wszywskie - WSZYSTKIE! - pytania prowadzącej wiceminister parował z nieopisaną wprawą i nieporównaną bezczelnością. Czy dziennikarka zdaje sobie sprawę, jaki bałagan PiS zostawił? Oczywiście podwyżki wody to wina PiS. Również kłopoty PKP Cargo to wina PiS. On się stara - wszyscy się starają - ale przecież w jakim stanie PiS pozostawił wodę i pociągi, i wszystko! Oni nie mają czasu taczek załadować, przecież w ciągu ponad siedmiu miesięcy nie da się zrobić wszystkiego! A przecież oni ostrzegali PiS, że nie można uzależniać wszystkich dostaw węgla od Rosji!

No tak, przytaknęła potulnie i przymilnie znana dziennikarka. To prawda, ostrzegaliście, gdy jeszcze byliście w opozycji!

Po usłyszeniu tej bzdury nie wytrzymałam i wyłączyłam wywiad. Niech ktoś inny się denerwuje na butnych, zakłamanych polityków i zeszmacone dziennikarki. Ja nie muszę.

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (7)

Inne tematy w dziale Polityka