Persyflaż Persyflaż
82
BLOG

Raport Jednoosobowej Komisji Blogerskiej w sprawie Tu154

Persyflaż Persyflaż Rozmaitości Obserwuj notkę 16

Metoda badawcza: Druga zasada dynamiki Newtona, oraz prawo powszechnego ciążenia dla planety Ziemia, znajdującej się w Układzie Słonecznym należącym do galaktyki Drogi Mlecznej.

Cel badania: Sprawdzenie zgodności lotu samolotu Tu 154 z założonymi metodami badawczymi.
Przebieg badania: Komisja bezsprzecznie stwierdziła, iż samolot Tu 154 wystartował i kontynuował lot w kierunku Smoleńska. Start samolotu musi świadczyć o fakcie zadziałania zasady dynamiki. Siły działające na samolot nie równoważyły się na wskutek czego powstała siła wypadkowa, która poruszała samolot z przyspieszeniem wprost proporcjonalnym do jej działania, oraz odwrotnie proporcjonalnie do jego masy. Ponad wszelką wątpliwość stwierdzono również, że zwrot siły wypadkowej skierowany był w kierunku Smoleńska.
Podczas podchodzenia do lądowania na lotnisku w Smoleńsku, pilot samolotu poprzez wypuszczenie podwozia, oraz zmianę geometrii skrzydeł samolotu zmniejszył siłę wypadkową poruszającą samolot, co doprowadziło do wystąpienia siły grawitacyjnej skierowanej prostopadle do środka Ziemi. Wystąpienie siły grawitacyjnej jest warunkiem koniecznym  do wylądowania samolotu i to w każdym z opisanych dotychczas w literaturze przedmiotu przypadku. Lądowanie samolotu jest wypadkową siły grawitacji oraz wcześniej opisywanej siły. W omawianym przypadku równowaga obu sił z pierwszej fazy lądowania, została zakłócona, co doprowadziło do znaczącego wzrostu siły grawitacyjnej i zmniejszenia siły działającej równolegle do Ziemi. Tu możemy wymienić kilka czynników które zgodnie z zasadą dynamiki mogły spowodować zachwianie tej równowagi.
- czynnik pierwszy skrzydło samolotu uderzyło w drzewo na wysokości 100m od Ziemi przez co jednostronnie zmieniła się geometria skrzydła i równocześnie zmieniła się równowaga sił działająca na samolot.
- czynnik drugi na jednym ze skrzydeł nagle usiadło stado gołębi, co spowodowało przesuniecie się środka ciężkości samolotu i w konsekwencji zaburzenie równowagi sił
- czynnik trzeci niezidentyfikowany obiekt latający uderzył w statecznik pionowy samolotu, co doprowadziło do uszkodzenia również stateczników poziomych i wytworzyło dodatkową siłę działającą prostopadle do wypadkowej sił grawitacji i siły równoległej do Ziemi. Siła pochodząca od UFO mogła nie tylko uszkodzić stateczniki, ale również spowodować obrót samolotu z położenia horyzontalnego w położenie wertykalne względem Ziemi.
Następnym etapem badań będzie określenie stopnia prawdopodobieństwa wystąpienia jednego z trzech czynników i ostateczne wykazanie przyczyn katastrofy samolotu.
Persyflaż
O mnie Persyflaż

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (16)

Inne tematy w dziale Rozmaitości