Komentarze do notki: Rumuńska przestroga

« Wróć do notki

AlexanderG7 grudnia 2024, 13:26
Rzecz w tym, że putinflację to wymyślił PiS 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 16:44
@black point 

Od 1980 roku nie kryję się z jednoznacznym poparciem państwa Izrael.
Od 1980 roku także działam na rzecz likwidacji państwa okupującego Polskę.
Od 1980 roku także działam na rzecz likwidacji państwa moskiewskiego,
w jakiejkolwiek jego formie.

Powyższe nie czyni mnie to wszak Semitą,
ani w sensie etnicznym,
ani w sensie językowym,
ani w sensie wyznaniowym.

Identyfikuję się z każdym z trzech historycznych Narodów Polskich.
Szczegóły tych historycznych rozróżnień jednakże,
byłyby dla Ciebie black point zbyt trudne do ogarnięcia.
black point7 grudnia 2024, 17:00
@Maciej Krogulski overtly

" Semita " -

- nie czyniłem tym zarzutów ... ale skoro się tłumaczysz ...

" Identyfikuję się z każdym z trzech historycznych Narodów Polskich." -

- tzn. ? ... byłbym wdzięczny za przybliżenie tego pojęcia. Pierwszy raz spotkałem się z takim czymś.
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 18:38
@black point 

Nic dziwnego, gdyż to jest moja prywatna teoria
"trzech następujących po sobie Narodów Polskich",
począwszy od czasów Władysława Łokietka (pierwszy),
poprzez Józefa Piłsudskiego (drugi),
aż po polski Naród Solidarnościowy (trzeci).

Ten ostatni — poddany został zabiegowi sui generis "aborcji"
w 16-tym miesiącu swego istnienia. "Aborcja" ta, polegała na odwołaniu przez
TKK NSZZ "Solidarność" — strajku generalnego, zapowiedzianego na 31.X.1982 r.

Dziś zatem istnieje jedynie mniejszość polska w okupowanej RP oraz w diasporze.
Polskojęzyczne społeczeństwo, zwane też "polactwem" — to jednak nie Naród —
jeżeli mamy rozmawiać poważnie.

Mówienie o jakiejś wojnie polsko-polskiej to ściema.
Istnieją jedynie prześladowania mniejszości polskiej przez państwo,
które okupuje terytorium legalnej Rzeczpospolitej Polskiej,
z jej jedyną legalną Konstytucją z 23.IV.1935 roku.

Dla przykładu — odsiedziałem właśnie wyrok,
który w ramach wspomnianych prześladowań mniejszości polskiej —
wydany został w 2023 roku, czyli za rządów "dobrej zmiany".

PiS-PO — jedno namiestnictwo.
black point8 grudnia 2024, 10:49
@Maciej Krogulski overtly

" odsiedziałem właśnie wyrok, " czyli  "Od 1980 roku nie kryję się z jednoznacznym poparciem państwa Izrael. Od 1980 roku także działam na rzecz likwidacji państwa okupującego Polskę. -

- https://t.me/RobertBrycki72/3308

Komponuje się ?
Maciej Krogulski overtly8 grudnia 2024, 13:33
@black point 

O ile rozumiem pytanie, czy komponuje się to, co ja piszę,
z tym linkiem ?
Nie, nic się nie komponuje.
Mój numer PESEL zaczyna się od cyfr 68.
W 1980 roku — kiedy rozpocząłem walczyć z takimi jak black point
oraz likwidować PRL i Układ Warszawski — miałem 12 lat.
Rozumiem, że to wyobraźnię black point przerasta.
Point.
Komentarz został usunięty przez administratora serwisu.
black point7 grudnia 2024, 14:25
DEMONkracja ma się dobrze ... a będzie jeszcze lepsza.

... albo wybieracie naszych ludzi, którzy nas słuchają i robią co im każemy, albo powtarzamy wybory ( czyt. " wybory” ) aż do skutku.

O take deomkracje ... ?
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 14:30
Wynik I tury wyborów prezydenckich w Rumuniii nie spodobał się:

— komunistom

— Berlinowi, budującemu bizantyjską IV Rzeszę (UE), jako przyczółek do podboju świata

— uzurpatorom brukselskim

— Klimanostrze, tj. międzynarodowej, zorganizowanej grupie przestępczej "emisjonarzy" CO2

— tęczowej międzynarodówce, tj. międzynarodowej,  zorganizowanej grupie przestępczej seksualnych dewiantów, uznających siebie za sui generis "rasę panów"

— zalewającym Europę i USA nachodźcom spoza naszej cywilizacji

Resztę przewidział Zemmour we "Francuskim samobójstwie":

https://www.salon24.pl/u/macieja/1415552,zemmour
lupin17 grudnia 2024, 14:46
Demokracja jest wtedy, kiedy wygrywają ci, których MY popieramy. Ten sposób myślenia nie jest bynajmniej właściwy tylko jednej opcji politycznej. To cecha ludzi zbyt mocno przekonanych o swoich racjach.
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 14:58
@lupin1 

Tylko przekonani powinni mieć prawa wyborcze.
Oczywiście to nie jedyny warunek.
Jeszcze identyfikacja ze wspólnotą, patriotyzm, wychowanie, wykształcenie, itd.
Bez tych cech przedstawicieli ówczesnego Narodu Polskiego,
nie byłoby "złotego wieku" Rzeczpospolitej (XV-XVI wiek).
black point7 grudnia 2024, 15:04
@Maciej Krogulski overtly

Rzeczpospolita nie była państwem Polaków.
HMajewski7 grudnia 2024, 14:50
"Nikt, kto zachował zdolności do samodzielnego myślenia, nie może mieć już złudzeń, co do zachodniej tzw. "demokracji": wybory ma wygrać ten, co ma wygrać, a jak nie wygrywa, to trzeba wybory unieważnić i tak długo wybierać, aż ludzie nie wybiorą tego właściwego. "Demokraci" nawet nie silą się specjalnie na sensowne wytłumaczenie nieważności wyborów. Winny jest Putin. I koniec, nie ma dyskusji."

I to do ostatniego prawicowego oszołoma.
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 16:52
@HMajewski 

Powyższy komentarz jest słownikową definicją czym jest "niejasna wypowiedź".
Najpierw cytat. Następnie coś tam. Na koniec nie wiadomo czy jesteś
@HMajewski za, czy nawet przeciw.
HMajewski7 grudnia 2024, 16:55
@Maciej Krogulski overtly 

Proszę zgadnąć.
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 18:41
@HMajewski 

Rzuć sobie monetą :))
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
HMajewski7 grudnia 2024, 18:45
@Maciej Krogulski overtly 

Ja nie muszę. To pan nie wie. To pan sobie rzuci monetą albo w Lotto zagra. A najlepiej, gdy nauczy się pan czytać teksty ze zrozumieniem. Z panem - EOT.
black point7 grudnia 2024, 15:35
... a to nie było po to aby ta demokracja trwała i nie była zagrożona ?  - tak aby ojcowie założyciele nowoczesnej demokracji nie zmienili swojej trdycyjnej pozycji w grobach.
Dociekliwy 27 grudnia 2024, 16:04
Przecież w Austrii było podobnie.
black point7 grudnia 2024, 16:29
@Dociekliwy 2

Haider'owi szczerzy demokraci pokazali jego miejsce w szeregu : https://orf.at/stories/3053161/
k.gobisz7 grudnia 2024, 18:17
@black point
W linkowanym artykule nie ma slowa o tym, że zaraz po zjechaniu do rowy Phaetona z Heiderem do auta względnie nieuszkodzonego auta podjechała Fiesta a jej pasażer wymierzył w stronę Heidera pistolet. Zapis tego zdarzenia, przechwycony z monitoringu ulicznego, jak efemeryda, przebiegł przez net.
Fotki z artykułu obrazują złom po ponad 12 godzinach od zdarzenia, pocięty przez służby drogowe.
Zabawne w tym jest to, że VW reklamował Phaetona jako super bezpieczne auto gwarantujące przeżycie nawet podczas wypadku dużo powyżej stówy na godzinę. Prędziutko po "wypadku" VW wycofało Phaetona. Potem odczekali i wypuścili toto jako Arteon.
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 18:52
@Dociekliwy 2 

Podobnie było istotnie w konstytucyjnej monarchii Austro-Węgierskiej.
Otóż licznym, jednocześnie urzędującym polskojęzycznym ministrom Austro-Węgier
(w tym ministrom siłowym) — nie przyszło nawet do głowy zrobić czegokolwiek dla Polaków.
Odsyłam do "Europa in flagranti" Stanisława Mackiewicza-Cat (1965).
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 19:43
@k.gobisz 

Bardzo nas cieszy widok każdego skasowanego gestapowskiego auta.
Obecnie dużo tego złomu można zobaczyć w Libanie, Gazie i Syrii.
black point7 grudnia 2024, 16:44
Demokratyczni Sędziowie pokazali " ciemnemu ludowi " ile znaczy ta demokracja.

Swoją drogą ... będące w medialnym obiegu informacje o tym Georgescu sugerują, że gostek raczej robi za wentyl bezpieczeństwa systemu, niż na jego kasownika ... aby system trwał to wszystkie decyzyjne, strategiczne jego punkty muszą być obstawione przez swoich a zaufanych - inaczej kicha z przedsięwzięcia.
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 19:04
@black point 

Zatem to Elena Lasconi (Związek Ocalenia Rumunii) — jest jedynym kandydatem
spoza systemu (takim anty-establishmentowym rumuńskim Trumpem),
który zrobi porządek z korupcją oraz powsadza do więzień polityków
kompradorskiej kasty rządzącej Rumunią?

Czy jednak to Partia Ludzi Młodych (POT), musi dogadać się z jej USR
oraz S.O.S. Diany Sosoaca, którzy poparli Georgescu?
Piotr Lada7 grudnia 2024, 19:55
@Maciej Krogulski overtly 

Wspomnial Pan o wyroku...

Czy jego podloze bylo polityczne?

Prosze napisac to na prywatna poczte, jezeli nie chce Pan tego upubliczniac.

Zgadzam sie co do tego co Pan pisze o braku w Polsce ustroju demokratycznego. Policja polityczna dziala nadal....
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 20:35
@Piotr Lada 

Wyrok, który odsiedziałem, jest elementem szerszej nagonki na moja matkę oraz na mnie,
prowadzonej od początków 2021 roku (czasy "dobrej zmiany" Zjednoczonej Prawicy).
Nie pomogła prośba o interwencję, skierowana do prominentnego posła ZP.
Nie pomogła prośba o interwencję, skierowana do pana min. Mariusza Kamińskiego.

Mieszkam w Katowicach. To nie tylko prowincja w sensie intelektualno-moralnym.
To jedno wielkie bagno. Komuchy, volksdeutche, miejscowa mafia samorządowa,
która trzęsie Katowicami od 1990 roku, mafia deweloperska, oparta o spółkę z o.o.,
sięgająca korzeniami 1982 roku (kto wówczas mógł zakładać spółkę?).

W sumie zorganizowana grupa przestępcza, która prowadzi nagonkę na moją matkę.
oraz na mnie liczy (wg mojego tylko rozeznania) kilkanaście osób prywatnych,
instytucji państwa okupującego Polskę, samorządu trzęsącego Katowicami od 1990 r.,
wraz z kilkoma osobami fizycznymi, których w ogóle nie znam.

Chyba nie oczekuje Pan ode mnie, że prześlę Panu skany dokumentów
z kilkunastu opasłych segregatorów?

Do sprawy oczywiście wrócę w Wolnej Polsce.

Dziękuję za zainteresowanie.
Piotr Lada7 grudnia 2024, 22:15
@Maciej Krogulski overtly 

Interesuje sie tym, bo mialem kiedys tam wracac do Polski i wdrazac w duzym koncernie przemyslowym pare swoich wynalazkow. Spotkalem sie z milym przyjeciem, pieniadze na wdrozenie byly juz przygotowane w budzecie, nalezalo tylko do zgloszenia patentowego.... dodac nazwiska dyrektorow tej firmy. Widzialem, ze musze zgodzic sie na te propozycje, ale zapytalem, czy w tym zgloszeniu moge rowniez umiescic nazwisko glownego technologa zakladu, ktory byl niezbedny przy wdrozeniu i ktory byl, jak sie zorientowalem, jedynym uczciwym czlowiekiem sposrod czlonkow zarzadu. Otrzymalem odpowiedz, ze "jak on wchodzi, to my nie wchodzimy". Ucieklem wiec stamtad jak najszybciej.

Zobaczylem tym samym, ze do takiej Polski nie moge juz wracac...

Ten sposob na zarabianie milionow przez czlonkow dyrekcji w firmach "technologicznych" dopisujacych sie do zgloszen wynalazczych rozpowszechnil sie w Polsce dosc szeroko. Zniszczono tym samym postep techniczny i technologiczny, bo wielu ludzi nie chcialo z szubrawcami zawierac ukladow, a szubrawcy na wysokich stanowiskach niszczyli jakakolwiek motywacje ludzi do pracy w takich zakladach...

Przyklad pana Cieluszyckiego pokazuje jak gleboko siegaja korzenie roznych mafii w Polsce...

Pozdrawiam
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 23:35
@Piotr Lada 

Oczywiście — jeżeli Pan tylko może żyć tam, gdzie dotąd — to niech Panu Bozia broni
wracać do państwa okupującego Polskę. PiS-PO — jedno namiestnictwo!

Z ludźmi słowa Pan nie zamienisz.
Co jeden, to tylko myśli, jak drugiego wykolegować.
35 lat okupacji kraju przez instytucje III RP — w zupełności zdemoralizowały
już dwa pokolenia polskojęzycznej społeczności,
która nie potrafi nawet poprawnie po polsku się wysłowić.

Uszy więdną od słuchania polszczyzny prezydentów, premierów, ministrów,
posłów, senatorów, redaktorów naczelnych czołowych mediów, dziennikarzy,
prezenterów telewizyjnych, "szanowanych" autorytetów, "wybitnych" aktorów,
nauczycieli akademickich...

słowem: ludzi odpowiedzialnych za nasze bezpieczeństwo fizyczne, zdrowotne,
ekonomiczne, intelektualne, moralne...
Lchlip7 grudnia 2024, 16:44
....Wracając do Siemioniaka, to właśnie otrzymaliśmy wyraźny sygnał. "Obronimy Polskę przed podobnym scenariuszem jak w Rumunii"....

Widzę i czytam. I rozumiem że Ty naprawdę nie zdajesz sobie sprawy jak wygląda i na co dzień działa wpływ rosyjskich służb specjalnych, propagandy i kłamstwa, dywersji, przekupywania polityków itd itp, szczególnie w krajach otaczających ruskich. Gruzja, Rumunia, Litwa, Łotwa i Estonia, ostatnio kraje skandynawskie, Kaukaz.... To wszystko wygląda jednak trochę inaczej do Twoich (naszych) wyobrażeń o putinowskich wpływach w tych krajach czy obszarach.
Jeżeli nawet u nas się mówi o putinowskich wpływach to co mówić o tamtych społeczeństwach?

Coś mi się wydaje, że na siłę przeginasz pałę i w swojej "trosce" o prezentowanie "odmienności" stosujesz coś takiego, że być może, dowiemy się od Ciebie niedługo, że wybory w Rosji są jak najbardziej demokratyczne a Putin robi tylko to, czego rosyjski naród od niego oczekuje. Bo przecież rosyjski naród jest tak demokratyczny!
k.gobisz7 grudnia 2024, 18:23
@Lchlip
Putinowskie wpływy?
No tak, widzieliśmy to: serdeczna rozmowa Tuska z Putinem na molo, a potem "Nasz człowiek w Warszawie" jako tytuł artykułu wychwalającego Tuska w rosyjskiej gazecie.
I ciepłe słowa Tuska o Rosji również/
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 19:09
@Lchlip 

Od kiedy to istnieje takie coś jak rosyjski naród?
Narody istnieją wyłącznie w naszej cywilizacji.
Heartland nie zna i nigdy nie znał narodów — jedynie plemiona.
1-2-37 grudnia 2024, 17:39
Nie wybrniemy z tego. Ryży podły prusak, pomiot tych co robili z ludzi mydło, a z ich skóry abażury, wykreował kompletnie zatrutą atmosferę. Lzenia, sikanie na znicze, zabieranie krzyzy, zbieranie kwiatow przez policje, ktora ciagle jest mentalnie po stronie ZOMO. Przykład idzie od władzy i skoro panstwo, w swym majestacie, uparcie toleruje turanskie barbarzynstwo to osmiela w ten sposob wszelkie męty. JK ma ewidentne gomułkowskie deficyty, ale gdyby nie to judzenie to wiele spraw w sposób naturalny by się wygasiło.W naszym kodzie genetycznym pozostal jednak Homo Sovieticus zebysmy nie wiem jak temu zaprzeczali, dlatego to wszystko jest w ogóle możliwe. Dzisiejsza sytuacja pokazuje jak powaznie i gleboko jestesmy chorzy. Spęd właśnie w Gliwicach, to symbol głębokiego politycznego skorumpowania środowisk uniwersyteckich w osobie Buzka. To nawet w takim stopniu nie udawało się za Gierka na Politechnice Śląskiej im. Pstrowskiego, do której tradycję Politechniki Lwowskiej przynieśli z sobą ocalali z pogromu na Wzgórzach Wuleckich tacy profesorowie jak Fryze, Ochęduszko, Romer czy Zagajewski. W wolnej Polsce ich "wychowankowie" właśnie wypowiedzieli się przeciwko Polsce!
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 19:12
@1-2-3 

Otóż to.
Rozwińmy zatem temat:

https://www.youtube.com/watch?v=Gdl5GpRJGuM

PRZEŚLIJ DALEJ, KOMU ZDOŁASZ
1-2-37 grudnia 2024, 19:44
@Maciej Krogulski overtly
Profesorów lwowskich wdg. krążących po mieście informacji (nie odnaleziono dotąd żadnych oficjalnych dokumentów) mordował ukraiński pluton pacyfikacyjny będący pod rozkazami Niemców. Ukraińcy przygotowywali we Lwowie kilkukrotnie dokładne listy proskrypcyjne - dla Niemców i tzw. I i II Sowietów - Polaków do wymordowania lub wywiezienia. Morawieccy związani z Wrocławiem nie mogą o tym nie wiedzieć. Plan Morawieckich sprowadzenia (jeszcze bez wojny) 5. mln. Ukraińców zindoktrynowanych baderowską ideologią UPA płynącą bezpośrednio z Kijowa to jest jeszcze gorsze antypolskie działanie od bezmyślnego sprawadzenia do Polski Krzyżaków przez Konrada Mazowieckiego w XIII. wieku. KPN mógł zostać przechwycony przez sowiecką agenturę wpływu, podobnie jak Solidarność Walcząca Morawieckich właśnie. W tym planie, kontynuowanym przez Słomkę, zniszczenia Polski Ukraińcami, widać łudzące podobieństwa. Zarówno KPN wcześniej , jak i SW później stanowiły bowiem  poważne zagrożenie dla interesów Rosji w Polsce.
1-2-37 grudnia 2024, 19:50
@1-2-3
Nawiązując do "Rumunskiej przestrogi", te refleksje jak najbardziej są na temat, ukazując pajęczynę rosyjskich wpływów w najmniej, wydawaloby sie, prawdopodobnych miejscach. Wspołczesne "elity" polityczne, szczególnie warszawskie, kompletnie nie zdają sobie z tego sprawy rozumując w tej kwestii z nadzwyczaj prymitywną naiwnością.
czubas7 grudnia 2024, 18:01
Niestety, to element trwającej od kilku dziesięcioleci kolonizacji ze strony globalnych korporacji.

Rumunia (i prawdopodobnie Gruzja także) przerabiają scenariusz, który w 2014 roku wykonano na Ukrainie.

CIA zorganizowała pucz, który zlikwidował demokrację na Ukrainie.
Gdy okazało się, że wygrała opcja prorosyjska a nie prounijna, zorganizowano przewrót i zmianę władzy na taką, która pozwalała globalnym biznesom na kolonizację Ukrainy.

Owszem, wielkie korporacyjne media nie chcą o tym mówić, skorumpowani politycy także nie.
Ale, dzięki ówczesnym publikacjom ujawnionym przez WikiLeaks (wiadomo, czemu Julian Assange stał się wówczas wrogiem globalistycznych biznesów) wiemy, że USA wydały przynajmniej 6 miliardów na organizację a nowego premiera Ukrainy, Jacyniuka wybierała przez telefon ówczesna delegatka USA przy Unii Victoria Nuland i ówczesny ambasador USA, Geoffrey Pyatt.

W Rumunii okazuje się, że sąd może zmieniać swoje orzeczenia pod wpływem służb specjalnych....

"przyczyną są zagraniczne manipulacje w trakcie kampanii wyborczej."

Czyżby zagranica była w stanie zmusić obywateli Rumunii do głosowania niezgodnego z ich wolą?

Niestety, Rumunia staje się następnym krajem kolonialnym, gdzie wola obywateli zupełnie się nie liczy wobec woli światowego biznesu.

Gdy jeszcze niedawno w Gruzji parlament zdecydował, że wszystkie organizacje nierządowe, które są finansowane w przynajmniej 20% przez zagraniczne pieniądze - wówczas UE i USA uznały to za przepisy "faszystowskie".

Ponieważ, to czysty faszyzm gdy obywatele dowiadują się kto za granicą finansuje organizacje działające w Gruzji.

Możemy się domyślać, że co najmniej duża część owych NGO jest finansowana z zagranicy.

Czy przez globalne korporacje czy przez Rosję - obywatele powinni o tym wiedzieć.

Neokolonializm niestety ma się dobrze.

Korporacyjne media i politycy działają w interesie elit rządzących Zachodem.
Maciej Krogulski overtly8 grudnia 2024, 14:37
@czubas 

Trump zapowiedział już, że jego nominowana od służb specjalnych
— Sekretarz ds. Bezpieczeństwa Wewnętrznego — w FBI będzie kosiła równo z ziemią.
Maciej Krogulski overtly8 grudnia 2024, 14:45
@czubas 

Trump pogoni Klimanostrę z USA — "Drill, baby, drill".
Ale czy będzie go interesować walka z Klimanostrą w skali globalnej ?
Jeżeli nie — zostawi Polskę na pastwę IV Rzeszy.

Podobno jednak jest jakiś prosty sposób, aby to USA — bez żadnego wysiłku —
wysłały Klimanostrę na śmietnik historii również w Europie.
Maciej Krogulski overtly8 grudnia 2024, 15:00
@Maciej Krogulski overtly 

Ale nie napiszę, żeby nie zapeszyć.
Boją się tego natomiast bardzo — już od momentu ogłoszenia wyników wyborów.
1-2-38 grudnia 2024, 16:50
@Maciej Krogulski overtly
Elena Laskoni to kandydatka liberalna, cos jak PO, a zatem zdecydowana faworytka Brukseli.
Komentarz o "obiecujacych kandydatach" jest wobec tego mocno dyskusyjny.
Maciej Krogulski overtly9 grudnia 2024, 01:18
@1-2-3 

Faworytka Brukseli, gwoździem programu której jest walka z korupcją w Rumunii?
To czemu nie walczy z korupcją w Komisji Europejskiej?
To czemu nie walczy z korupcją w Parlamencie Europejskim?
Gdzie tu logika?

Może jest jeszcze koleżanką innych brukselskich
specjalistów od "sklepu Marokko", ściganych przez
belgijską prokuaturę?

A może to zwykła rumuńska patriotka,
której IV Rzesza przylepiła łatkę liberała?
Maciej Krogulski overtly7 grudnia 2024, 20:09
Antysystemowy na tym portalu jest dr Wojciech Błasiak:

https://www.salon24.pl/u/wojciech-blasiak/
Grzegorz Gembalski8 grudnia 2024, 20:14
Ciekawe, że oko.press ma równie dużo wątpliwości o decyzji unieważnienia 1 tury wyborów. 

Na tym tle można mieć nadzieję, że nasza demokracja ma się mimo wszystko lepiej.
Maciej Krogulski overtly9 grudnia 2024, 00:59
@Grzegorz Gembalski 

A może oko. — puszcza do Ciebie oko?