kemir kemir
445
BLOG

Dziękuję Ci, Panie Niemiec!

kemir kemir Społeczeństwo Obserwuj notkę 21

Poniżej dwa screeny natury edukacyjnej w Polsce Anno Domini 2024. Można by napisać, że to skrajności czarnego humoru, jakaś kosmiczna aberracja wymyślona przez pacjentów domu bez klamek albo bredzenie przysłowiowego małego Kazia po dużym piwie. Ale obawiam się, że jest znacznie, znacznie gorzej. Chyba, że to fejki, wtedy  niech mnie kto uszczypnie, albo wyprowadzi z błędu.


Dziękuję Ci, Panie Niemiec!

image


Wreszcie wiem, jak bardzo byłem ciemny sądząc, że rodzina to mama, tata, dziecko/dzieci i dziadkowie. Całe życie się człowiek uczy. Poniżej podręcznik z klas 1- 3. Eureka!


image

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (21)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo