Fot. Adam Ciereszko/Lech Poznań
Fot. Adam Ciereszko/Lech Poznań
obserwathor obserwathor
332
BLOG

I Kolejka Ekstraklasy czyli pożegnanie kolumba855 lub (nie ma "lub", jest pustka).

obserwathor obserwathor Ekstraklasa Obserwuj temat Obserwuj notkę 52

Tydzień temu odszedł Krzysztof. Był tu, zanim ja w ogóle się o Nas dowiedziałem. Prowadził przede mną blog, dumny Lechem i Poznaniem, choć ta duma niejeden raz była wystawiona na ciężką próbę. Był WIERNY, a w obecnych czasach to coraz więcej znaczy. Przez pół roku odpuściłem Jego drużynie, zbudowany patriotycznym zachowaniem kibiców Kolejorza. W tym sezonie, biorąc pod uwagę politykę transferową i kolejne nieprzemyślane zapowiedzi ze strony włodarzy Lecha, szykowałem się na niezbyt szczytne, ale sercu miłe używanie na "kuchenkorzu", "amikorzu", "korupcjorzu" i innych stricte pejoratywnych określeniach Lecha Poznań. Szykowałem, ale kolumb855 nagle wsiadł do poznańskiej lokomotywy i odjechał w nieznane, gdzie zapewne nie ma Canal+, ale jest wielu najznamienitszych piłkarzy. Niech niebiańska murawa lekką Mu będzie.


Jagiellonia & Dr.Wall. Dr.Wall & Jagiellonia. STANDING OVATION!!! Tak zakończył się zeszły sezon najlepszej ligi świata. Potem mieliśmy zwycięską Hiszpanię i nie tylko hiszpańską młodzież wspinającą się na wyżyny europejskiego futbolu. U nas też - nie kupują już jedynie dziadów, ściągają młodziaków z perspektywami (Muci rekordzistą przychodu netto), a i wychowanków przestają po kątach chować czy do ławek przyspawać - może Eklapa przestanie być emerytalną przystanią dla Czechów i Słowaków? O Hiszpanach i Portugalczykach jeszcze się wstrzymam....

Nakupowali, nawypożyczali, naściągali z akademii i innych rezerw. Były pohukiwania, było prężenie muskułów, były bliższe i dalsze zgrupowania - ponoć jest chęć. Pożyjemy, zobaczymy...

GKS, Lechia, Motor - witamy w Ekstraklasie! Stary znajomy z Górnego Śląska, nieobecna na moment Lechia i Jakubasowo - Feiowy Motor, bo nikt przecież lubelskich zasług obecnego trenera Legii nie zakwestionuje. Powodzenia i (przynajmniej) tropem Puszczy Niepołomice.

Przed zestawem par jedna uwaga - mam Viaplay, miałem "Mistrzowską Piłkę" Polsatu w Canal+ - teraz widzę, że (LE i LKE) mam goowno. Nie wiem, co dalej, ale Legię i inne polskie kluby chciałbym móc oglądać, a wsiowej michy Polsatu na dach instalować NIE MAM NAJMNIEJSZEGO ZAMIARU! A Wy w jakiej sytuacji jesteście?

Zestaw par I Kolejki Ekstraklasy sezonu 2024/2025.

Jagiellonia - Puszcza

Śląsk - Lechia

GKS - Radomiak 

Pogoń - Korona

Legia - Zagłębie

Cracovia - Piast

Lech- Górnik

Motor - Raków

Stal - Widzew

SZANOWNĄ MODERACJĘ  tradycyjnie pozdrawiam bardzo serdecznie, życząc Jej (sobie także) jak najlepszej współpracy w sezonie 2024/2025 i jednocześnie tradycyjnie prosząc o "EKSTRAKLASĘ" , a może i "SG".

Wszystkich P.T. Panów Typerów witam serdecznie w nowym sezonie, który może będzie lepszy i ciekawszy, choć zaczął się tak przykrym akcentem... 


obserwathor
O mnie obserwathor

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (52)

Inne tematy w dziale Sport