Zamach niesłychany przestał być nośnym tematem, tak bardzo, że nawet partia która w kampanii wyborczej 2015 z wyjaśnienia katastrofy uczyniła jeden z głównych punktów, w programie na wybory 2019 nie wspomina o nim ani sylabą.
Program PiS 2014, Smoleńsk wymieniany wielokrotnie, strona 33, 37, 40, 42, 55, 60, 64, 138 no i kluczowa155
Uzyskanie właściwego statusu polskiego państwa nie będzie możliwe bez wiarygodnego i całko-
witego wyjaśnienia przyczyn katastrofy TU-154M z 10 kwietnia 2010 roku. Tragedia smoleńska bę-
dzie wyjaśniana przy użyciu wszystkich dostępnych instrumentów krajowych i międzynarodowych,
we współpracy z innymi państwami i organizacjami międzypaństwowymi, w tym instytucjami wy-
specjalizowanymi. Kwestia ta jest miarą wiarygodności i skuteczności polskiego państwa w stosun-
kach międzynarodowych.
Program PiS 2019 sorry, zapomnieliśmy
Smoleńsk zrobił swoje, Smoleńsk może odejść.
Skoro nie trzeba tej katastrofy dalej wyjaśniać, to chyba prezes PiS zna już PRAWDĘ, ale nie mówi publicznie, bo musiałby przeprosić za oskarżenia i mordy zdradzieckie rzucane bez żadnego trybu, dowodu i cienia przyzwoitości.
Ale są jeszcze galijskie wsie nie poddające się zalewowi imperium, gdzie Quwetulix próbuje przeróżne recepty na cudowny wywar po którym wiara nawet w najbardziej absurdalne teorie będzie przemocna.
Właśnie nową zaczął podróż, by ją skończyć w Pacanowie, a którędy wędrował notka ta wam opowie:
Przyjrzyjmy się punktom do punktacji po prostu obiektywnie.
1. Brak bruzdy po upadku kadłuba.
Tupolew w Smoleńsku upadł na najbardziej wrażliwą część kadłuba, czyli na dach, podczas gdy wszystkie ciężkie elementy, jak np. podwozie i elementy przenoszące pochodzące od nich siły znałazły się u góry. To tak jakby próbować wyryć bruzdę wydmuszką i to przy 270 km/h. Wtedy gleba musi ustępować z prędkością postępową samolotu, czyli jej MASA musi zostać do tej prędkości przyśpieszona.A dokładniej to można poczytać tu: http://fizyka-smolenska.blogspot.com/
Po drugie stwierdzenie o braku bruzdy jest ordynarnym, wielokrotnie powtarzanym kłamstwem. Jak najbardziej elementy kadłuba w starcui z glebą utworzyły podłużne zagłębienia które w podmokłym terenie wypełniły się wodą.

prof. Czachor http://www.mif.pg.gda.pl/kft/Akron1/Co_dalej.pdf
2. Rozpad kadłuba w drobny MAK
Powyższe stwierdzenie jest ordynarnym łgarstwem, partyjną nowomową mającą podprogowo przemycić treści niezgodne z faktami.

http://faktysmolensk.niezniknelo.com/dokumentacja-zdjeciowa.html
Jak widzimy na zdjęciach praktycznie cała spodnia strona kadłuba się zachowała, jaki i znaczne fragmenty burt. To, że elementy kadłuba (jego fragmentów po przełamaniu) które jako pierwsze spotykały się z gruntem zostały rozszarpane przez działające na nie siły jest logiczne i odpowiada obrazowi wielu katastrof lotniczych.
3. Sporo ciał bez uszkodzeń głowy
trudno na ten temat dyskutować bez znajomości całości dokumentacji medycznej, ta zaś nie została opublikowana. To, że część ciał zachowała się w relatywnie dobrym stanie spowodowane jest zapewna tym, że w procesie destrukcji konstrukcji doszło do ich "katapultowania" wraz z fotelami poza obszar gdzie ścierały się z glebą i między sobą metalowe fragmenty konstrukcji samolotu.
4. Wyrwane z ogona "czarne skrzynki"
Nic ich nie wyrwało z ogona, tylko ogon, a raczej poprawnie statecznik pionowy, odłamał się w miejscu gdzie były zamontowane. Więc w tym procesie zostały wyrwane wraz z mocowaniami.
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/990441,katastrofa-smolenska-urojenia-i-rzeczywistosc-podrzucone-czarne-skrzynki
5. Dźwigar konstrukcji w krzakach
??? Wiele elementów znaleziono w krzakach. Te elementy kolidowały z glebą, z drzewami i pomiędzy sobą jak kule do Lotka.
6. Zapisy rozmów
To zostało zaliczone na korzyść raportów KBWL.
7. 100 g w katastrofie o małej energii zderzenia.
No dla 80 ton, to może i energia była mała, ale nie jest to kluczowe dla przyśpieszeń działających na ofiary katastrofy.
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/987899,katastrofa-smolenska-przeciazenia-czyli-problem-jajka-i-kury
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/989181,katastrofa-smolenska-przeciazenia-czyli-problem-jajka-i-kury-bis
i parę innych z mojego i innych blogów.
8. Wszyscy na pokładzie zginęli
No jak znaleźli się pomiędzy glebą najeżoną drzewami i krzakami, a całą spodnią stroną kadłuba z likami bagażowymi i ich zawartością, balastem (w wersji salonki samoloty zamontowany został balast równoważący brakujący interior wersji pasażerskiej), płatem z paliwem, podwoziem, to szanse na przeżycie były w przdziale określanym jako cud. Więc mamy po prostu brak cudu.
9. Oderwany silnik na początku wrakowiska.
Po pierwsze w procesie kolizji część ogonowa kadłuba napierała na kolidujące z glebą części kadłuba przed nią. To powodowało oddanie części energii kinetycznej (i masywną destrukcję kolidujących u glebą fragmentów kadłuba). I jak silnik zarył w podmokły teren, co widać na zdjęciach


w formie deformacji korpusu silnika, to gdzie tu coś niezwykłego?
10. Drzwi wbite w ziemię
A jaka jest alternatywa? Maskirowka? To byłyby wkopane! Wybuch? To poleciałby od epicentrum na zewnątrz, a fragmenty kadłuba będące lukiem bagażowym pod nimi zachowały się w niezłym stanie. Czyli kolejne łgarstwo.
11. Gazrurka tkwiąca w wirniku
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/989722,katastrofa-smolenska-jak-ekspert-niegracz-rurke-na-plasko-walcuje
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/950069,104-quwertego-rurka-ze-zlomu-czyli-dalsze-szukanie-smolenskich-jeleni
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/925358,sprzatanie-kuwety-86-czy-istnieja-granice-smolenskich-idiotyzmow-o-jeden-wirnik
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/924294,smolenskie-rurki-qwerty-notki-w-duecie-bzdury-do-kwadratu-przynajmniej
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/923702,sprzatanie-kuwety-81-smolenska-rurka-zgieta-we-wstege-m-biusa
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/919553,sprzatanie-kuwety-76-kup-pan-smolenska-rurke
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/917934,sprzatanie-kuwety-72-smolenska-gazrurka-w-tu-154m
12. Brak śladów krwi na fotelach.
Drastyczne zdjęcia zostały wysortowane. Poza tym tapicerki foteli były uwalane błotem, jak i trochę inaczej to wygląda gdy krwawienie następuje gdy jeszcze serce pracuje, a inaczej gdy w wyniku przeciążenie odrywa się aorta i następuje ogromne krwawienie wewnętrzne.
13. Poduszki foteli oderwane od stelaży.
One w ogóle nie są specjalnie trwale przymocowane, co pomaga przy ich pielęgnacji.
14. Złamane drzewo
15. Drzewa odchylone na zewnątrz wrakowiska
Jak napisałem, elementy samolotu kolidują z glebą, drzewami i pomiędzy sobą. To nie hamowanie w warunkach laboratoryjnych.
16. Nadmuchane kamizelki ratunkowe.
Ile było tych "nadmuchanych"? Wystarczy poszukać na znanych zdjęciach. Były to pojedyńcze przypadki. Kamizelki znajdują siępod fotelami, a debile snujący na tej podstawie jakieś durne teorie (jak i adresaci tych teorii) chyba nigdy nie lecieli samolotem (albo nie słuchali), bo stewardesa zawsze instruuje, że kamizelkę nadmuchuje się DOPIERO PO OPUSZCZENIU SAMOLOTU.
17. Brak śladów sunięcia ciężkiego centrołata.
A musiał w ogóle sunąć? Z czego to niby ma wynikać, bo się komuś zdaje?
18. Statecznik odrzucony 12 m od osi ruchu.
Statecznik jest powierzcznią aerodynamiczną. Więc niezależnie od tego, że elementy samolotu kolidują z glebą, drzewami i pomiędzy sobą, to jeszcze zachowywał się jak bumerang.
19. Wybuchnięty statecznik poziomu.
poziomu to nie ma autor tego debilizmu. Statecznik jest "poziomy" i został połamany kolidując z drzewami i glebą.


20. Wygląd oderwanej końcówki skrzydła.
A niby jak ma wyglądać?

21. Ślady botaniczne.
i nie tylko
http://faktysmolensk.niezniknelo.com/files/pliki/MechAvXVI-1.pdf
22. Wygląd części ogonowej - przełom
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/986139,smolenskie-manipulacje-zdjeciami-i-to-zdjecie-tez-pokazuje-quwerty
23. Zniknięcie rejetratora K3-63 (ew. KZ-63)
https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/992363,katastrofa-smolenska-znikniecie-i-odnalezienie-rejestatora-k3-63
Czyli reasumując, wszystkie "wnioski" Niegracza bazują na oszustwach, zostały już dawno wyjaśnione i nadają się razem z zawartością brzydko pachnącej Quwety do kosza na śmieci.
Blog ten nie służy do wyjaśnienia przyczyn smoleńskiej katastrofy, a jedynie do odmitologizowania związanych z nią zagadnień technicznych. - Wypowiedzi zawierające niewybredne ataki "ad personam", jak i słowa ogólnie uważane za "łacinę" mogą być usunięte bez względu na wartość merytoryczną; jedyne ograniczenie wolności wypowiedzi. Co zrobić by nie czytać bzdur? Polecam: YKW, Barbie, Flyga, AndrzejMat, Paes64, Ford Prefect, Wotur, jerzyk07, Zenon8228, Lord Sith
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka