Niegracz dorzucił do swojej notki dodatkową ilustrację
i pod notką wielce światły komentarz.
"Nie mogło być inaczej: dureń -hejter nudna teoria zamiescił kolejna bzdurną anty-notkę."
No to zamieszczę jeszcze ANTYRYSUNEK :)
Na zdjęciu poniżej widzimy typowy przełom który powstał na przejściu cylindrycznej części tej "rurki" w kołnierz, czy jak się to tam po polsku nazywa. Logiczną przyczyną takiego stanu rzeczy jest "zwichrowanie" osi silnika wskutek uderzenia o glebę przy jeszcze obracających się wirnikach.
Jak w jednej z poprzednich notek opisałem
1. Krawędź zewnętrzna "rurki smoleńskiej" jest nieregularna, przyciętej na maszynie do cięcia rur idealnie gładka.
2. "Grat" na rurce przyciętej na maszynie jest zagięty do wewnątrz, czego nie widzimy na "rurce smoleńskiej".
3. Na powierzchni czołowej rurki przyciętej na maszynie widzimy koncentryczne ślady, których nie widzimy na "rurce smoleńskiej".
Ta "luźno wsadzona" rurka jakoś świetnie się trzyma. Wygląda w hangarze dokładnie tak samo jak na wrakowisku :)
A na okrasę jeszcze filmik o obliczaniu i symulacji spiętrzenia naprężeń z jednej z poprzednich notek.
Blog ten nie służy do wyjaśnienia przyczyn smoleńskiej katastrofy, a jedynie do odmitologizowania związanych z nią zagadnień technicznych. - Wypowiedzi zawierające niewybredne ataki "ad personam", jak i słowa ogólnie uważane za "łacinę" mogą być usunięte bez względu na wartość merytoryczną; jedyne ograniczenie wolności wypowiedzi. Co zrobić by nie czytać bzdur? Polecam: YKW, Barbie, Flyga, AndrzejMat, Paes64, Ford Prefect, Wotur, jerzyk07, Zenon8228, Lord Sith
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka