„Mały atom, wielka sprawa”. Tak brzmi nazwa kampanii wizerunkowej Orlenu, w której koncern prezentuje zalety małych reaktorów jądrowych (SMR).
W połowie kwietnia Orlen Synthos Green Energy, spółka planująca budowę w Polsce małych reaktorów jądrowych, zaprezentowała siedem lokalizacji, gdzie miałyby powstać. Instalacje mają produkować energię na potrzeby przemysłu i ciepłownictwa. Pierwsza miałaby ruszyć już w 2030 r.
Na początku maja wystartowała kampania wizerunkowa Orlenu, która przedstawia koncern jako firmę zaangażowaną w transformację gospodarki w kierunku neutralności emisyjnej, a zarazem gwaranta bezpieczeństwa energetycznego. Odbiorcy mają się przekonać, że dzięki swoim możliwościom finansowym oraz budowaniu międzynarodowych sojuszy biznesowych i technologicznych, Orlen jest w stanie zapewnić dostawy ciepła i energii elektrycznej produkowanych w sposób przyjazny dla klimatu.
Główny wątkiem promocyjnych działań jest troska o bezpieczną przyszłość i zaangażowanie w zieloną transformację energetyczną. Spoty i reklamy skupiają się na zaletach małych reaktorów jądrowych SMR – innowacyjnej technologii, w którą koncern będzie inwestować, aby zapewnić swoim odbiorcom stabilne dostawy przyjaznej dla klimatu energii elektrycznej i ciepła.
Kampania „Mały atom, wielka sprawa” rozpoczęła się 8 maja i potrwa do 23 czerwca. Realizowana jest w telewizji, Internecie, kinie, radiu, na outdoorze i w prasie. Koncept kreatywny kampanii stworzyła agencja reklamowa Grey. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.
Blog poświęcony energetyce - zielonej, konwencjonalnej, transformowanej
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Gospodarka