Strona wykorzystuje pliki cookies.
Informujemy, że stosujemy pliki cookies - w celach statycznych, reklamowych oraz przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Są one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat.
pzdr
Swego czasu, będzie z 10 lat, zrobiłem opracowanie "Komunikacja południowej części Aglomeracji Warszawskiej", (jest na S24), gdzie na bazie skojarzeń z rolą WKD sugerowałem wybudowanie Szybkiej Kolei Podmiejskiej łączącej w standardzie metra, ale w większości "po wierzchu", lotnisko z terenami na południe w kierunku Mszczonowa.
Z odgałęzieniami do WKD, ale i z wykorzystaniem linii piaseczyńskiej "ciuchci" - w rejonie Złotokłosu.
Południe Warszawy jest ograniczone komunikacyjnie z uwagi na lotnisko. Proponowane rozwiązanie byłoby najtańszym i najszybszym modelem komunikacyjnym.
Całość w systemie "Parkuj i jedź" - parkingi przy przystankach pozwalałyby dać dobrą komunikację mieszkańcom rozrzuconej zabudowy całego terenu.
Ale jakoś małe zainteresowanie. A szkoda.
Pozdrawiam.
Widać że już przed wojną ludzie dobrze rozumieli w którą strone powinna iśc komunikacja miejska. Ta WKD-ka pewnie miałabyć częśią jakiegoś większego systemu.
http://brakszysz.salon24.pl/83392,komunikacja-poludniowej-czesci-aglomeracji-warszawskiej
Pewne sprawy nieco się zdezaktualizowały - sprawa lotniska w Mszczonowie. Także wątpliwa jest teraz nitka od Jutrzenki , równolegle do obwodnicy Raszyna (Salomea - Sękocin). Być może nieco inny przebieg.
Ale jako zasada dalej warta uwagi.
Pozdrawiam