Anka K Anka K
169
BLOG

Ks. Piotr Glas mówi o Kapłańskim Ruchu Maryjnym

Anka K Anka K Społeczeństwo Obserwuj notkę 0
Sługa Boży włoski zakonnik ks. Stefano Gobbi [1931-2011] w maju 1972 w Fatimie zaczął słyszeć głos Matki Bożej. Przez 25 lat spisywał Jej słowa, które potem opublikował w książce "Do Kapłanów, umiłowanych synów Matki Bożej". Był przekonany, że Niepokalane Serce Maryi znajdzie lek na problemy Kościoła i świata w XXI wieku.


Książka ks. Stefano Gobbi DO KAPŁANÓW, UMIŁOWANYCH SYNÓW MATKI BOŻEJ  dostępna jest w wersji online, każdy czytelnik może samodzielnie zweryfikować cytowane teksty.


W wiadomości z dnia 16 lipca 1973 czytamy słowa Matki Bożej do ks. Stefano Gobbi:

... Słusznie, widząc swoją nicość i słabość, pytasz Mnie: «Dlaczego nie weźmiesz kogoś bardziej odpowiedniego i zdolniejszego ode mnie? Jakże możesz mi ufać, znając dobrze wszystkie moje dawne niewierności?»

Synu Mój, wybrałam ciebie dlatego, że jesteś narzędziem najmniej zdatnym. Dzięki temu nikt nie powie, że to Dzieło jest twoje.

Kapłański Ruch Maryjny ma być wyłącznie Moim Dziełem. Poprzez twoją słabość okażę Moją moc, poprzez twoją nicość ujawnię Moją potęgę.

Ja Sama będę Wodzem tej armii. Obecnie formuję ją w milczeniu i ukryciu, podobnie jak przez dziewięć miesięcy kształtowałam w Moim łonie Jezusa i przez tyle lat, w ciszy i ukryciu, wychowywałam Go dzień po dniu.

Tak też jest obecnie z Kapłańskim Ruchem Maryjnym. Formuję go w ciszy i ukryciu jak małego Jezusa. To jest okres jego dziecięctwa i życia ukrytego. Dlatego potrzeba teraz wiele milczenia, wiele pokory, wiele ufności i wiele modlitwy.

Właśnie wybieram i wychowuję Kapłanów Ruchu – zgodnie z planem Mojego Niepokalanego Serca. Przyjdą oni ze wszystkich stron, spośród duchowieństwa diecezjalnego, zakonnego i z różnych instytutów. Utworzą zastęp «Moich Kapłanów», których Sama wykarmię i wychowam, przygotowując ich do nadchodzących walk o Królestwo Boże.

Niech nie będzie wśród was dowódcy. Ja Sama będę waszym Wodzem. Wszyscy bądźcie braćmi, kochajcie się wzajemnie, rozumiejcie się i pomagajcie sobie.

Jedyną ważną rzeczą jest to, byście pozwolili Mi się kształtować. W tym celu każdy z was powinien Mi się ofiarować i poświęcić się Mojemu Niepokalanemu Sercu, zupełnie Mi się powierzyć, tak jak całkowicie powierzył Mi się Jezus. Wtedy Ja będę myślała o wszystkim.

Ukształtuję w was wielką miłość do Papieża i zjednoczonego z nim Kościoła. Przygotuję was do dawania heroicznego świadectwa o Ewangelii. Niektórzy przeleją nawet krew.

Kiedy nadejdzie czas, wtedy Ruch ukaże się w świetle dnia, aby w otwartej walce pokonać zastęp, który demon – Mój przeciwnik od początku – przygotowuje sobie wśród Kapłanów.  ... 


Kapłański Ruch Maryjny

13 października 1972 roku, w 55 rocznicę objawień w Fatimie, ks. STEFANO GOBBI  kierując się wewnętrzną inspiracją powołał KAPŁAŃSKI RUCH MARYJNY. 

Osoby zakonne i świeckie przynależące duchowo do tego Ruchu, przyjmują następujące zobowiązania:

  • żyć poświęceniem się Niepoka­la­ne­­mu Sercu Maryi;
  • trwać w wierności przyrzeczeniom chrzcielnym;
  • stale podejmować wysiłek modlitwy i nawrócenia;
  • budować jedność z kapłanami i biskupami.

O­soby te nie są związane żadnymi więzami prawnymi i mogą działać w dowolny sposób w różnych stowarzyszeniach kościelnych, do których już należą. Jedną z form modlitwy charakterystyczną dla Kapłańskiego Ruchu Maryjnego są Wieczerniki Różańcowe. Jest to bardzo prosta forma modlitwy na wzór uczniów, którzy byli zjednoczeni z Ma­ryją w Wieczerniku Jerozolimskim. 


Zapowiedź KOŃCA CZASÓW

W dniu 31 grudnia 1992 roku Matka Boża przedstawiła 5 znaków Końca Czasów.



Znaki końca czasów to:

  1. Rozszerzanie się błędów prowadzących do utraty wiary i odstępstwa.
  2. Wybuch wojen i walki bratobójcze. Doprowadzą one do szczytu przemoc i nienawiść, a miłość do powszechnego wystygnięcia. Będą się mnożyć katastrofy naturalne, takie jak epidemie, głód, powodzie i trzęsienia ziemi.
  3. Krwawe prześladowanie tych, którzy pozostaną wierni Jezusowi oraz Jego Ewangelii i będą niewzruszenie trwać w prawdziwej wierze. Ewangelia będzie jednak głoszona we wszystkich częściach świata.
  4. Straszne świętokradztwo dokonane przez tego, który sprzeciwia się Chrystusowi, to znaczy przez Antychrysta. Wejdzie on do Świętej Świątyni Bożej i zasiądzie na swoim tronie każąc siebie adorować jako Boga.
  5. Nadzwyczajne znaki, które pojawią się na niebie.


Co Matka Boża mówi o Polsce?



W nocy z 12 na 13 grudnia 1981 roku wprowadzono w Polsce stan wojenny. W dniu 24.12.1981 Matka Boża powiedziała:

... Patrzę na mękę narodu polskiego, który cały został Mi poświęcony. W ostatnich dniach wiele razy powierzył Mi go Mój Papież. Naród ten przeżywa dramatyczne godziny swojej Kalwarii i niesie krzyż śmiertelnego cierpienia. 

Z matczyną troską patrzę na jego małe dzieci, cierpiące zimno i głód, na jego młodzież więzioną i internowaną. Spoglądam na jego rozdzielone rodziny, na mężczyzn, którzy toczą nierówną walkę dla obrony ludzkich praw, i na kobiety wylewające wiele gorzkich łez.

W to Boże Narodzenie naród, który kocham miłością szczególną, staje się znakiem ostrzegawczym dla wszystkich i symbolem tego, co czeka obecnie całą biedną ludzkość.




Dynamiczny rozwój K.R.M.

image

Kapłański Ruch Maryjny popierał  Ojciec Święty Jan Paweł II. Ks. Gobbi oraz grupa jego najbliższych współpracowników odwiedzali Ojca Świętego Jana Pawła II, modląc się z nim podczas wspólnej celebracji Eucharystii. /link/

K.R.M. liczy dzisiaj około 65 tys. kapłanów ze wszystkich kontynentów w ponad 100 państwach, należy do niego także kilka milionów ludzi świeckich. Oprócz zapisanych kapłanów istnieje  być może nawet liczniejsza grupa kapłanów - sympatyków, którzy wprawdzie na zapisali się do Ruchu, ale solidaryzują się z nim.


image


Okazja do obrony niezłomnego kapłana

Matka Boża uprzedzała nas, że nadejdą czasy, kiedy prześladowani będą ci, którzy pozostaną wierni Jezusowi oraz Jego Ewangelii i będą niewzruszenie trwać w prawdziwej wierze. Takim kapłanem przez lata był ks. Piotr Glas. Robił wiele, aby spopularyzować przesłanie Kapłańskiego Ruchu Maryjnego w Polsce.


W mediach pojawiają się i będą pojawiać się materiały osób, którzy chcą zdobyć popularność i zarabiać na powielaniu szkalujących materiałów.

Proces oparty na fałszywym oskarżeniu ewentualnie rozpocznie się 31 marca 2025 roku. Do tego czasu wszystkie informacje, to tylko plotki.




Więcej:



Anka K
O mnie Anka K

Interesuję się współczesną historią, psychologią społeczną i turystyką.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo