Anka K Anka K
434
BLOG

Medjugorie: prawda czy fałsz

Anka K Anka K Kultura Obserwuj notkę 21
Zbliża się 43. rocznica objawień w Medjugorie. 24 czerwca 1981 roku Matka Boża ukazała się po raz pierwszy grupie 6 młodych osób.


Medjugorie - duchowa stolica Europy


W 2017 papież Franciszek zlecił Abp. Henrykowi Hoserowi udanie się do Medjugorie w charakterze specjalnego wysłannika Stolicy Apostolskiej. 22 lipca 2018 duchowny zainaugurował tam swoją posługę.


Pielgrzymka do Medjugorie to jakby powrót do korzeni chrześcijaństwa. Corocznie przybywa tam ok. 3 mln osób z całego świata. Największym fenomenem są masowe nawrócenia i spowiedzi

Aby wyobrazić sobie specyfikę tego miejsca, polecam wszystkim bogato ilustrowaną książkę Medjugorie, Miejsca, Ludzie, Fakty; Henryk Bejda, Halina Marchut.

image

Z okazji 43 rocznicy pierwszych objawień od 16 do 24 czerwca 2024 trwa codziennie nowenna modlitewna od godz. 22 do ok. 24, którą można obserwować w internecie.


Jak podważana jest wiarygodność objawień

Objawienia w Medjugorie są tematem niewygodnym dla tych, którzy realizują aktualną politykę globalistów. Cytat z podanej książki, str.23: ...Niezwykłe wydarzenia zachodzące w medjugorskiej parafii były solą w oku walczącego z religią komunistycznego rządu. Podejmowano różnorakie działania, aby stłumić i przerwać objawienia. Dzieci wywożono z Bijakovici, by w godzinach wieczornych nie przebywały na wzgórzu. ... Zabierano je na przesłuchania i badania lekarskie, grożono im i zastraszano je, szykanowano i prześladowano ich samych oraz ich rodziców. ...

Wypowiedzi  podważającą wiarygodność tych objawień w internecie można znaleźć wiele, oto jedna z nich: 

.

Inne nagranie w podobnym stylu to  MEDJUGORIE - Historia nieposłuszeństwa...  

Każdy może sam ocenić wiarygodność informacji z nagrania z informacjami podanymi  w książce Medjugorie, Miejsca, Ludzie, Fakty. 


 Na czym polega medialna manipulacja

Kiedy kolejny raz w mediach usłyszałam o tzw. "fałszywych" objawieniach w Medjugorie i to z ust p. Krajskiego, to w pierwszej chwili nawet mu uwierzyłam. Pan Krajski jest  medialnym autorytetem w zakresie MASONERII, a ja zbyt często działam emocjonalnie.

Byłam w Medjugorie w 1999 roku i 2019 roku. Wiedziałam, że jest to szczególnie licznie odwiedzane sanktuarium maryjne, słyszałam o licznych nawróceniach, poznałam działalność wspólnoty Cenacolo. Z dawnych wyjazdów pamiętałam słowa orędzi nawołujących do modlitwy i postu w intencji pokoju, ale pomimo tej wiedzy pomyślałam, że przecież nie znam wszystkich przekazów i może kiedyś pojawiły się słowa niezgodne z nauką kościoła. Na szczęście tekst większości przekazów maryjnych jest dostępny w internecie i łatwo mogłam to zweryfikować.

Wiadomo że aktualnie środowiskom masońskim zależy na max zminimalizowaniu roli kościoła katolickiego na całym świecie. Obraz modlących się tłumów jest dla nich niedopuszczalny. Zastanawiam się: 

CZY TWÓRCY TAKICH NAGRAŃ MAJĄ ŚWIADOMOŚĆ,
ŻE 
WSPÓŁPRACUJĄ Z WROGAMI KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO,
czy tylko brak im dostatecznej wiedzy.

To samo nagranie odsłuchałam kolejny raz uważnie sprawdzając dokładnie podane informacje. Wydawało mi się niewiarygodne, że ksiądz podaje tak dużo nieprecyzyjnych informacji. Nie komentuję poszczególnych informacji, bo błędów merytorycznych było zbyt wiele.

PO TYM DOŚWIADCZENIU KOLEJNY RAZ PRZEKONAŁAM SIĘ,
ŻE NIE WOLNO MI POWTARZAĆ MEDIALNYCH PRAWD,
JEŚLI NIE CHCĘ SIĘ OŚMIESZYĆ.





Anka K
O mnie Anka K

Interesuję się współczesną historią, psychologią społeczną i turystyką.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (21)

Inne tematy w dziale Kultura