quwerty quwerty
193
BLOG

Drzwi 2L- papierek lakmusowy, który pokazał żenadę propagandzistów MAK.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

   Prof. Artymowicz  - zgodnie  z przewidywaniami  milczy w tej sprawie; wie , że nie ma racji; że  zaliczył  potężną wpadkę,  z której nie ma wyjścia;

  kolejne  bzdury wrzucają tylko jego przyboczni klakierzy: nudna- teoria, bardzo były fizyk Michał Jaworski , fizyk  Jaki-taki czy  przedstawiający się jaki inżynier mechanik !!!  - Piotr Lada.

Jedni  wymyślają  nowe kwadratowe jaja  in ny jak nudna- teoria  głupkowato się czepiają.


1.  Piotr  Lada:

Ten mądrala  dla obrony  bzdury  wymyślił , że kadłub przełamał się  akurat  w najmocniejszym miejscu - na wysokości  drzwi- dokładnie ich połowy patrząc wzdłuz kadłuba...

image

 nie ma takiej możliwości, wynika to praw Fizyki ( mechanika, wytrzymałośc  materiałow)  - kadłub  zawsze przełamie się w miejscu  najsłabszym  widać to np. na tym fragmencie  Tu-154 ;  rejon drzwi jest wzmocniony - kadłub pęka   obok

image

https://aviation-safety.net/photo/608/Boeing-757-204-G-BYAG


2 . Jaki-taki, ten na zasadzie Deus ex machina wprowadził "upłynnianie gruntu" jako wyjasnienie , dlaczego drzwi wbiły się tak głeboko:

Wbijanie kafarem. Kafar to urządzenie wykorzystujące zamianę energii potencjalnej na kinetyczną i z zasady działania musi być pionowy i wysoki. Natomiast wibromłot niekoniecznie.
https://iv.pl/images/379b7e7f6a74195a418a370b5b35a021.md.png

Działa on na zasadzie upłynnienia gruntu. Bardziej okazałe upłynnienia powstają podczas trzęsień ziemi.

- dodatkowo  twierdzi ze  drzwi 2L w trakcie  rozpadu  samolotu były nadal  sztywno zamocowane- aby  uzasadnić swą bzdurną hipotezę kafara

- otóż drzwi skoro  są wbite oddzielnie to i oddzielone musiały być  wbijane- wtedy  o żadnym  sztywnym zamocowaniu nie ma mowy-


3. Michał Jaworski- totalny ignorant  z .. fizyki ( mechaniki, wytrzymałości  materiałów) po prostu  wali co mu  pod kopułą  przyjdzie do głowy:

np.Drzwi stanowiły element samolotu a nie  -  uprzednio wybuchnięte - leciały obok samolotu ani nie staly na ziemi.
W ziemię polanki zostało zapewne wgniecione tysiące innych fragmentów tylko zwyczajnie ich nie  sfotografowano.

.

Jaworski podobnie jak Fizyk-Jaki- taki uważa , że nadal gdy samolot rozpadał sie na fragmenty wskutek zderzenia.

,był w całosci  a  drzwi  stanowiły  element samolotu...

i dorzuca głupkowate żarciki:

Parówkę ewentualnie można przerobić na flaszkę:)
Wystarczy wstawić
drzwi:)))


4. Głupkowaty  czepialski nudna -teoria popułnił kolejną durnowatą  notkę

ale tytul jest dobry, właśnie o to chodzi:))

"Zagadka wbitych drzwi 2L Tu-154 - Jak można pominąć wpływ 70-ciu m/s"

Jak mógł  prof. Artymowicz nie uwzględnić  wpływu 70 m/s  i kierunku  wektora  dzialania glównej  siły ?

Wystarczy  by rozrysował sobie położenie  drzwi  , centropłata , uwzględnił  wektor siły  i kąty wbicia  drzwi    w  glebę  by od  razu zauważył , że te drzwi nie mogły  byc wbite w ziemię  przez  centropłat  czy inne fragmenty  samolotu.

image

 


(Jeśli  to centropłat  wbił  by drzwi   - co nie miało miejsca  - to także  wbiłby,  sporo  fragmentów  wręg

a  w  miejscu  tego wbijania  byłby wyraźny  ślad ( bruzda) od potężnego  uderzenia  w glebę.)


******************


 Zwykła uczciwość  wymagała by ,,  aby  prof. Artymowicz  napisał  sprostowanie do  prezentacji  w Sejmie - przyznał się do błędu i do tego,   że wprowadził  Parlamentarzystów  i opinie publiczną w  błąd.


 

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Polityka