quwerty quwerty
253
BLOG

Nawet wirtualne złożenie części ogonowej wraku Tu-154 pokazuje, że MAK kłamie.

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

  Rosjanie liczyli , że uda się  sprawę "katastrofy"  rozegrać z Polakami  tak, że to sami Polacy  zgodzą się  na zniszczenie wraku; Tusk i Sikorski  by się na to zgodzili  w imię ... nie wiadomo czego.

  W Polsce  ruskie trolle rozpętały  kampanię szydzenia  z "katastrofy"   , wrzucając  hasełka  typu " wrak na  medaliki"  itd.

  Niestety dla Rosji  zmieniła się władza  w Polsce  i dlatego ten plan do tej pory  się   nie udał  ( nie chcą ze względów wizerunkowych likwidować szczątków sami ...)


 Rosjanie w końcu być może  zniszczą  wrak -  gdyż umożliwienie  dostępu do niego, umożliwienie  złożenia  , złożenie  go pokazałoby  dobitnie, że  narracja  MAK na temat "katastrofy" jest  kłamstwem.

  Jak ktoś ma trochę wiedzy z  mechaniki  to  wie i rozumie , że  nawet prosta wizualizacja  - wirtualne  złożenie  końcowej części kadłuba z ogonem  pokazuje , że taki stan  szczątków  samolotu nie  odpowiada narracji MAK  - narracja  MAK w zakresie  rozpadu samolotu  mówi o zdarzeniu  fizycznie niemożliwym

  Wystarczy  popatrzeć na  to zdjęcie i chwilkę się zastanowić ( zamieszczone poniżej zdjęcie  z innej katastrofy pokazuje jak  to powinno wyglądać  w przypadku "zderzenia  z podłożem  o małej energii" jak je celnie  określił... dr Maciej Lasek)

image

image

image


Chyba  to jest jasne ?


- Z praw mechaniki, fizyki wynika , że  gdy kadłub rozpada się w taki sposób  , że  krawędź przełomu  z jednej strony jest "gładka" równa  - to i przylegająca do niej ( tuż przed rozerwaniem) krawędź przełomu  z drugiej strony  będzie miała podobny wygląd  ; dodatkowo  i stan tego fragmentu kadłuba po obu stronach  w odległości  powiedzmy  20 cm od krawędzi  przełomu będzie podobny.


Widać to wyraźnie na zdjęciach  z katastrofy samolotu  Mitshubishi , który  zderzył się z podłożem z impetem większym  niż Tu-154 w  Smoleńsku.

image

image

Samolot  uderzył  w nachylenie terenu - tak więc kąt  zderzenia  był rzędu  40 stopni , prędkość  zapewne  nieco ponad 200 km/godz.


Zwraca uwagę stan  wraku po takim zderzeniu  :

image

 nie rozpadł się w drobny MAK, choć i tu wszystkie osoby na pokładzie  zginęły.

http://www.tsb.gc.ca/eng/enquetes-investigations/aviation/2016/a16a0032/a16a0032.html


..

O to chodzi:

image


Przy odłamaniu części  ogonowej  ZAWSZE  występuje  symetria  przełomu  po obu jego stronach.  ( po katastrofie obraz może byc  zupełnie  inny tylko w jednym  przypadku:  gdy  np. część od strony kadłuba strawi  pożar  - co często  ma miejsce)

image

i:

image

image


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Polityka