Wg oficjalnej narracji MAK/Laska prawy statecznik poziomy oderwał się wskutek uderzenia o ziemię; samolot w pozycji odwróconej zaczepił statecznikiem o ziemię, który wyorał bruzdę , oderwał się i "zatrzymał się po kilku metrach " na kępce drzewek i krzewów.
Ślady materialne przeczą tej wersji:
Ślady na botanice także nie pasują do narracji MAK; ślady złamania drzewek nie mogą pochodzić od ruchu statecznika od strony lewej zdjęcia ( tak poruszałby się statecznik wg narracji MAK) .
To nie są ślady przełomu powstałe wskutek uderzenia; ścianki są rozepchnięte od wewnątrz.
..........................................................
Dodatek:
Typowy wygląd przełomu elementów płatowca wskutek, zderzenia , naprężeń w konstrukcji przekraczających wytrzymałość:
źródło: Wikipedia
Statecznik poziomy F-18
źródło" https://www.corvetteforum.com/forums/off-topic/3608381-incredible-flying-skills-f-a-18-a-3.html
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka