prof. Marek Czachor:
8. Analiza opinii przygotowanej przez Instytut Ekspertyz Sądowych wykazuje, iż biegli IES nie byli w stanie udowodnić autentyczności nagrania z czarnej skrzynki tupolewa.
Przyjęte przez wszystkie komisje założenie, iż nagranie wiernie oddaje przebieg wydarzeń, jest nieuprawnione.
Zachowanie się pilotów w ostatnich sekundach lotu jest niezgodne z ich profilem psychologicznym.
Nie jest zrozumiałe, dlaczego w ostatniej minucie lotu w kokpicie nie nagrał się głos kpt. Protasiuka, natomiast wyraźnie słyszalny jest głos osoby nie będącej członkiem załogi.
koniec cytatu
http://www.mif.pg.gda.pl/kft/Akron1/Co_dalej.pdf
------------------------------------------------------------------------
08:40:13 KRL 4 na kursie i ścieżce.
08:40:16 Protasiuk :Na kursie i ścieżce.
-echolalia czyli bezwiedne powtórzenie zasŁyszanej wypowiedzi ?
ewenement , precedens
potem Protasiuk odezwał się tylko jeszcze jeden raz:
10:40:34 Włączone.
... i zamilkł
--------------------------------------------------------------------------
Są przesłanki by sądzić , że Rosjanie manipulowali nagraniami; mieli czas i możliwości - jednym z elementów manipulacji było zaszumienie nagrań , aby trudniej wykryć ślady manipulowania zapisem.
Wielu internautów i blogerów zwracało na to uwagę:
Protasiuk i generał milczeli.Gdzie ich głosy?
hakim.habibi 02.06.10, 12:38
Dlaczego Protasiuk i generał milczeli tuż przed katastrofą? Czy to możliwe aby milczeli. A jak nie milczeli to co się stało z ich głosami? Wyparowały?
...........................
niegracz 17.10.14, 12:33
- nie znam przypadku aby d-ca samolotu milczał w ostatniej fazie lotu ; gdy grozi katastrofa
poczytałem sporo transkrypcji rozmów z różnych katastrof
każdy ewenement ; precedens trzeba zbadać
komisja Laska to olała
bezmyślnie tego nie zauważyła
mieli tylko potwierdzić zasadnicze ustalenia MAK
inaczej to Putin by rassierdiłsia
.........................................................
iminie 02.06.10, 15:38
Ale to tylko kpt Protasiuk milczy (nie wiemy dlaczego)
.
Uzupełnienie:
z Sec: Вопросы Безопасности
Информационно-аналитический портал
Sec: Informacyjno-analityczny portal zajmujący się zagadnieniami bezpieczeństwa.
По данным газеты Wyborcza, еще за 25 минут до крушения командир экипажа сказал: «Если не получится, то это будет przechlapane» (жаргонное выражение, обозначает крах, потерю. — Infox). Этой фразы нет в расшифровке стенограммы. Спустя еще минуту пилот говорит: «Плохо, появился туман, неизвестно, сядем ли мы». После этого в кабине раздается вопрос неопознанного человека: «А если мы не сядем, тогда что?» На это Аркадиуш Протасюк отвечает: «Упадем».
Wg danych Gazety Wyborczej 25 minut przed katastrofą d-ca powiedział: " Jeśli się nie uda , to mamy przechlapane."
Tej frazy nie ma w rozszyfrowanym stenogramie. Minutę później pilot powiedział: " Pojawiła się mgła, nie wiadomo , czy wylądujemy." Po tym niezidentyfikowana osoba spytała: " A jeżeli nie wylądujemy, to co wtedy ? Na to Arkadiusz Protasiuk odpowiedział " Rozwalimy się."
Tak działała sowiecka propaganda- także w Polsce.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka