"Istnieje bowiem obszerna dokumentacja katastrof lotniczych, z której wynika, że tak dalece posunięta fragmentacja samolotu w miejscu uderzenia w ziemię jest cechą charakterystyczną tego typu katastrof, w tym niebędących efektem zamachu terrorystycznego" - napisał kpt. Maksjan
(Komunikat NPW 27.01.2014)
podobnie napisał dr Lasek
http://faktyosmolensku.pl/files/prezentacja-lasek.pdf
Nie proszę Panów - nie wskazaliście ani jednego podobnego przypadku.
Dr Lasek wskazał na katastrofę Airbusa A330 w Libii- tylko, że tam samolot uderzał w twardy grunt z prędkością
480km/godzinę i prędkością opadania 22,7 m/sek. To zupełnie inne, znacznie ostrzejsze parametry zderzenia.
At 04:01:14 Approximately aircraft impacted with ground near by Tripoli International Airport (N 32 39.696, E013 06.878) at (262
ft) above mean sea level with (260 knots) Ground Speed and a vertical speed off (–4400 ft / min).
( Katastrofę przeżył dziewięcioletni chłopiec)
https://reports.aviation-safety.net/2010/20100512-0_A332_5A-ONG.pd
Inna , wskazana przez dra Laska katastrofa samolotu DC-9 w Huntington w 1972 roku , rzekomo podobna pod względem parametrów zderzenia:
https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Reports/AAR7211.pdf
Tylko , że ten samolot został w dużym stopniu zniszczony przez pożar ; elementy kadłuba, skrzydeł stopiły się w pożarze.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka