Uzupełnienie.
Fakty z kolejnej katastrofy potwierdzają tezę tej notki:
https://www.gcaa.gov.ae/en/ePublication/admin/iradmin/Lists/Incidents%20Investigation%20Reports/Attachments/12/2009-Final%20Report%20B707%20-%20ST-AKW%20%20-%20Report%2010%202009.pdf
1.11.2
Recovery of the Flight Recorders
The CVR was recovered on the day of the Accident
, separated from the Aircraft while the FDR was recovered two days later at its normally installed position in the tail of the aircraft.
Both recorders sustained extensive impact and fire damage
Wydobycie ( z wraku) rejestratorów lotu..
.... "czarna skrzynka"- rejestrator parametrów lotu została wydobyta z wraku 2 dni po katastrofie z miejsca gdzie jest normalnie zamontowana w ogonie samolotu. Oba rejestratory miały silne uszkodzenia wynikłe ze zderzenia i pożaru.
Samolot Boeing 707 upadł tuż po starcie i uległ całkowitemu zniszczeniu.
Dla przypomnienia:
Pierwszy czarną skrzynkę zauważył montażysta TVP Sławomir Wiśniewski, na jego nagraniu widać rejestrator o godzinie 8:50. O 10:30 film pokazała telewizja Rossija 24 i TVP Info. Według raportu MAK rejestrator został znaleziony o 11:02. Inaczej twierdzi Komitet Śledczy Federacji Rosyjskiej, który podaje, że dwie pierwsze czarne skrzynki znaleziono między 12:30 a 18:55, gdy przeszukiwano sektor, w którym się znajdowały.
W raportach MAK i Laska nie ma nic na temat , gdzie dokładnie znaleziono czarną skrzynkę - czy zrobiono to celowo ?
Bo samo miejsce gdzie po "katastrofie" znajdowała się czarna skrzynka z Tupolewa zdradza , że wersja MAK/Laska jest fizycznie niemożliwa: czarną skrzynkę znaleziono jeszcze przed wrakowiskiem
Czarna skrzynka z prezydenckiego samolotu (Fot. Vesti24)
Widać wyraźnie że nie jest możliwe , aby czarna skrzynka , nawet gdyby jakimś cudem wypadła z miejsca zamocowania w ogonie w tym miejscu - najprędzej w momencie pierwszego zderzenia części ogonowej z podłożem- nie mogla by po wypadnięciu znaleźć się w tym punkcie , gdzie znaleziono ją na wrakowisku.
Kolejne sekwencje - schemat zderzenia z podłożem i miejsce czarnej skrzynki:
Dodatkowo: - nie jest możliwe by czarna skrzynka po zderzeniu części ogonowej z podłożem leżała na powierzchni - byłaby wbita w podłoże jak młotem - raz - gdyż miała jakąś prędkość , nie wyhamowała do zera po oderwaniu sie od konstrukcji - i po drugie byłaby wbita w podłoże elementami części ogonowej które przecież przemieszczały się za nią.
Porównanie zdjęć miejsc znalezienia czarnych skrzynek w katastrofie IŁa-76 na wyspie Timor
i Tu-154 w Smoleńsku.
Katastrofa IŁ-76 na wyspie Timor; parametry zderzenie podobne -(zniszczenia kadłuba głównie wskutek silnego pożaru.)
i czarna skrzynka Tu-154 w Smoleńsku- znaleziona w błocie...
Narracja MAK/Laska nie jest fizycznie możliwa - czego należało dowieść.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka