Nie ma porównania.
MD-82 lot AA1420 podchodził do lądowania w trakcie silnej burzy i przy bardzo silnym wietrze- pomimo tego trafił w pas.
Tu-154 podchodził przy pogodzie bezwietrznej - spadł daleko przed pasem.
Skutki:
Źródło :Wikipedia.
Avro 146 spadł przy podejściu do lądowania przy bardzo złej widoczności 4 km przed pasem , uderzył w zadrzewione wzgórze
z 33 osób na pokładzie przeżyło 9 ( był silny pożar inaczej niż w Smoleńsku) .
W rejonie lotniska teren jest górzysty i obowiązuje na nim specjalna stroma ścieżka podejścia 3,7 stopnia - nietypowa
z podejściem 3,03 stopnia a po przechwyceniu sygnału ILS - końcowy odcinek pod kątem 3,7 stopnia.
Samolot uderzył we wzgórza - które nie były pokazane na karcie podejścia !
https://www.youtube.com/watch?v=6jql7azYsHY
Tak wygląda odłamany ogon ze zgnieceniami na przełomie- zupełnie inaczej niż ogon Tu-154 gdzie jest spory fragment obwodu na którym brak śladów zagnieceń tak jakby ogon został oderwany siłami wzdłużnymi działającymi do tyłu.
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka