quwerty quwerty
736
BLOG

100g - konfabulacja MAK

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 39

Z raportu MAK:

-Медико-трассологические исследования показали, что в момент разрушения конструкции самолета, в перевернутом положении, на пассажиров и членов экипажа действовали перегрузки величиной более 100g. По результатам судебно-медицинской экспертизы смерть всех лиц, находившихся на борту, наступила мгновенно, в момент столкновения самолета с поверхностью земли, от множественных механических повреждений тела, несовместимых с жизнью, полученных в результате травматического воздействия запредельных ударных перегрузок торможения и разрушающихся частей воздушного судна.


Ta konfabulacja  MAK jakoby w  wyniku  uderzenia  samolotu o  glebą i przeszkody  na wszystkie osoby na pokładzie zadziałały  przeciążenia  rzędu 100g-w w wyniku czego  jak podkreśla MAK osoby te odniosły śmiertelne  obrażenia miała na celu 

odwrócenie uwagi opinii publicznej od  braku akcji ratowniczej-nikt  nie przeszukiwał terenu wrakowiska dla ewentualnego  odnalezienia  rannych- nie dopuszczono zresztą  lekarzy i sanitariuszy.

- O tym , że była  to celowa  wrzutka  świadczy  fakt, że  nigdy wcześniej  MAK  nie podawał  w  raportach  z takich katastrof 

tego argumentu, choć  przecież  były  katastrofy  gdy  ginęli   wszyscy  pasażerowie  samolotu  pasażerskiego  przy uderzeniu  samolotu o  ziemię.


Wiadomo że  przy  upadku  takiego  samolotu  z prędkością jak przy podejściu do lądowania   a więc rzędu  270 km/godz

 i pod małym kątem  przeciążenia  na długości  kadłuba miałyby zmienne  wartości  w zakresie  powiedzmy od 100g  do rzędu 20g.


Potwierdza to stan  ciał niektórych  ofiar  katastrofy w Smoleńsku ,które nie mają  wyraźnych uszkodzeń.

Prosty  "przeciążeniomierz":

np. złamanie  kości nosa  ok. 30G ,  złamanie dolnej  szczęki 40g.

Stąd  można dość precyzyjnie określić   przeciążenia  , które działały  na ofiary katastrof- na podstawie stwierdzonych

 obrażeń.

image

W podobnej ( http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19750624-1)

( trzymając się narracji MAK  ) katastrofie  dwie  osoby z personelu  pokładowego nie tylko że przeżyły   , ale praktycznie    nie odniosły obrażeń.

Flight attendants Robert Hoefler, 29 (l) and Mary Ellen Mooney, 28, smile at each other in Long Island Jewish Hospital, Far Rockaway, Queens. They are the only surviving crewmembers in the jet crash that claimed 110 lives

https://media.gettyimages.com/photos/eastern-airlines-727-flight-66-at-kennedy-airport-plane-went-down-in-picture-id97252411


-Dlaczego polskie środowisko naukowców, techników  powszechnie przemilczało tę bezczelną konfabulację  MAK ?

- Zabrakło wiedzy ?  - raczej nie - może  odwagi cywilnej.




A  to dowód nie wprost że MAK skłamał , konfabulował te 100g

Air France AF 447 airplane crash. The traumatic injuries observed on recovered corpses were extremely severe and multiple. At the time of impact, the bodies were submitted to large decelerative forces in a range of 50 G to 200 G (13).

(  W momencie zderzenia ciała  zostały  poddane ogromnym siłom przeciążenia  w  zakresie  od 50G do  200G.)
The last recorded values were a pitch attitude of 16.2 degrees nose-up, roll of
5.3 degrees to the left and a vertical speed of -10,912 ft/min
52,5 m/s= 189 km/godz( prędkość  opadania). Prędkość postępowa ok 200 km/godz.)


skoro przy tych parametrach zderzenia ( z wodą)
przeciążenia działające na pasażerów były  w zakresie 50-200g
to przy parametrach jak w Smoleńsku
musiałyby być rzędu 20-100g
- MAK celowo kłamał w kwestii przeciążeń.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bezczelna  zagrywka   komisji   Laska.

- Zamiast  rzeczowo  zając się  tematem  konfabulacji  MAK  dotyczącą  przeciążeń 

Lasek  i spółka  wspierają  ją  sami  przywołując  w swej opinii  katastrofę z "zupełnie  innej  półki."

O  ile  sam zespół  Laska  określił  zderzenie  samolotu  Tu-154 w Smoleńsku jako zderzenie  o niskiej  energii

to komentując wątpliwości  komisji parlamentarnej  w tej kwestii  sięgnał  po przykład katastrofy  Swiss  Air  Lot nr 111.



image

In-Flight Fire Leading to Collision with Water

Swissair Transport Limited

McDonnell Douglas MD-11 HB-IWF

Peggy’s Cove, Nova Scotia 5 nm SW

2 September 1998

Report Number A98H0003

Tylko że  w tym przypadku  mamy do czynienia  ze zderzeniem

o dużej  energii - jak to określono  w  raporcie:

The high-energy collision with the water

- Samolot  spadł  w niekontrolowanym  locie, gdy  w kabinie  był pożar  a  sterowanie  samolotem  było  już niemożliwe.


_ To bardzo brzydka, wręcz podła  zagrywka  komisji  Laska

ale  przede  wszystkim ich  kompromituje  ; pokazuje  ich  brak fachowości i elementarnej  uczciwości.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DODATKI:

1.Katastrofa  Tu-154  w  Norylsku 1981 rok;   przy podejściu  do lądowania

zbyt  późny manewr  go-around , silniki  na pełen  gaz-

kontakt    z ziemią przy prędkości 275 km godz i prędkości  opadania  4-5 m sek;

samolot  po sunięciu  przez kilkadziesiąt metrów   po ziemi uderzył  w  8 metrowej  wysokości  nasyp wieży  radiolatarni

 i uległ całkowitemu  zniszczeniu, obszar  rozrzutu  szczątków  300  x  70m;

95  osób zginęło  68  przeżyło;

po katastrofie  centropłat  do góry  kołami; stopień  zniszczenia  kadłuba  podobny  jak  w  Smoleńsku. 

image


2. Katastrofa  samolotu  C-130J Hercules.

Parametry zderzenia z ziemią:  prędkość opadania  40m/sek, postępowa ok.200 km/godz, pozycja samolotu:

pochylony nosem ku  ziemi pod kątem  14  stopni.

W raporcie  określono  wielkość przeciążeń wskutek zderzenia z  ziemią:

e. Impact
With a descent rate in excess of 8,000 feet per minute, the MA impacted the terrain
, a perimeter wall
to the right of the runway, and a guard tower
at a force from 40g to more than 97g.


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (39)

Inne tematy w dziale Polityka