Pokazano obrazy samolotów z uwzględnieniem proporcji

Lipawa - 22 marca 1978
samolot Tu-134 zniża się po ścieżce schodzenia gdy między DRL a BRL pojawia sie
mgła-
- na wysokości 60m RW przy prędkości zniżania 8m/s piloci rozpoczynają manewr go-around
-na wysokości ok 10-12 m nad ziemią samolot zderza się z drzewami

Wniosek z raportu:
- Przyczyna katastrofy było naruszenie przez załogę minimum pogodowego dla lotniska Lipawa przy próbie ustanowienia kontaktu wzrokowego z punktami orientacyjnymi na ziemi i błąd w technice pilotowania, który skutkował
zwiększeniem prędkości pionowej do 8 m/s
co wykluczało możliwość skutecznego odejścia na drugi krąg
z wysokości 60 m,
Katastrofa samolotu Jak-40 w Żdanowie
30 marzec 1977
podejście do lądowania przy słabej widoczności - ok 500m
ale po DRL widoczność była lepsza i załoga widziała pas
przed BRL pojawia się
mgła
bezpośrednio przed BRL - czyli na wysokości ok 60 m RW gdy samolot zniżał się z prędkością pionowa ok 4 m/s

pilot rozpoczął manewr go-around , zwiększył ciąg silników i przestawił stery na wznoszenie..
( w raporcie niezbyt jasno podano wysokość rozpoczęcia manewru- w rejonie BRL:- ale równocześnie zasygnalizowano ze w tym momencie samolot był poniżej ścieżki; dlatego przyjąłem bardzo konserwatywnie , że samolot był znacznie niżej niż 60 m )
samolot uderzył w słup na wysokości 6 m nad ziemią
***
I to w zasadzie na tyle
Udowodniłem; że trajektoria Tu-154 w Smoleńsku została przez MAK sfałszowana
jest fizycznie niemożliwa.


Opinia AI











Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka