nawiązanie do notki
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1106669,katastrofa-boeinga-flight-314-dowodzi-ze-narracja-mak-jest-fizycznie-niemozliwa


-Pozycja samolotu Boeing 737 w momencie zderzenia ziemią w trakcie manewru go-around.

gdyby to było w Rosji, gdyby to była Operacja Specjalna podobna jak w Smoleńsku- to nikt by nie przeżył
napisano by- że przy tych okolicznosciach zderzenia przeciążenia działające na wszystkie osoby na pokładzie przekraczały 100g i
szans na przeżycie nie było...
sam moment katastrofy Flight 314 przeżyło wiele osób na pokładzie,
częśc z nich zginęła wskutekpożaru a nie samego zderzenia samolotu z ziemią
https://www.baaa-acro.com/crash/crash-boeing-737-275-cranbrook-42-killed

skala zniszczeń podobna jak w Smoleńsku
a ofiary ?

przeżyło 7 osób
w tym dwie odniosły tylko lżejsze obrażenia
i same opuściły wrak po katastrofie
Pasażerowie w środkowej części kadłuba ...odnieśli mniejsze obrażenia
ale zginęli wskutek wdychania dymu oraz oparzeń.
Tak więc w środkowej części kadłuba przeciążenia spadły już do rzędu
20-30g.
Moment katastrofy przeżyła nawet osoba zajmująca miejsce w przedniej części kadłuba- zmarła dopiero po 11 dniach- wskutek odniesionych obrażeń głowy.
Opowiastki MAK o 100g wskutek zderzenia typu CFIT przy tych parametrach jak w Smoleńsku należy między bajki włożyć.
gdyby w Smoleńsku był CFIT wg parametrów opisanych w Raporcie MAK to sporo pasażerów by przeżyło
a kilkoro zapewne samodzielnie opuściło by wrak samolotu tak jak to miało miejsce w katastrofie Boeinga 727 Flight 314

.. pasażer zajmujący miejsce po lewej stronie w końcowej części kadłuba zdołał opuścić wrak w miejscu przełamania kadłuba - choć miał złamaną nogę i silne oparzenia. Jedna z osób która przeżyła - zajmująca miejsce po prawej stronie kadłuba w miejscu gdzie doszło do przełamania go , także opuściła wrak o własnych siłach.
- NIAR skompromitował się konfabulując w swym Raporcie jakoby przeciążenia w tylnej części kadłuba Tu-154 w Smoleńsku przekraczały
200g
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1309691,co-z-tym-kompromitujacym-niar-bledem-wartosci-przeciazen-kiedy-zwrot-kasy

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka