quwerty quwerty
48
BLOG

15 lat kłamstwa o CFIT i 100g w Smoleńsku; wspartego przez manipulację NIAR.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

nawiązanie do notki

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1106669,katastrofa-boeinga-flight-314-dowodzi-ze-narracja-mak-jest-fizycznie-niemozliwa


image


image


-Pozycja samolotu Boeing 737 w momencie zderzenia ziemią w trakcie manewru go-around.

image

 gdyby to było w Rosji, gdyby to była Operacja Specjalna podobna jak w Smoleńsku- to nikt by nie przeżył

napisano by- że przy tych okolicznosciach zderzenia  przeciążenia działające na wszystkie osoby na pokładzie przekraczały 100g i

szans na przeżycie nie było...


sam moment katastrofy  Flight 314 przeżyło wiele osób na pokładzie,

częśc z nich zginęła  wskutekpożaru a nie samego zderzenia samolotu z ziemią

https://www.baaa-acro.com/crash/crash-boeing-737-275-cranbrook-42-killed

image

skala zniszczeń podobna jak w Smoleńsku

a ofiary ?

image

przeżyło 7 osób

w  tym dwie odniosły tylko lżejsze obrażenia

 i same opuściły wrak po katastrofie


imagePasażerowie w środkowej części kadłuba ...odnieśli mniejsze obrażenia

ale zginęli wskutek wdychania dymu oraz oparzeń.

Tak więc w  środkowej części kadłuba przeciążenia  spadły już do rzędu

20-30g.


Moment katastrofy przeżyła nawet osoba  zajmująca miejsce w przedniej części kadłuba- zmarła dopiero po 11 dniach- wskutek odniesionych  obrażeń głowy.


Opowiastki MAK o 100g wskutek zderzenia  typu CFIT przy tych parametrach jak w  Smoleńsku należy między bajki włożyć.


gdyby w Smoleńsku był CFIT wg parametrów opisanych w Raporcie MAK to sporo pasażerów by przeżyło

a  kilkoro  zapewne  samodzielnie  opuściło by wrak samolotu  tak jak to miało miejsce w katastrofie Boeinga 727 Flight 314

image

 ..  pasażer zajmujący miejsce po lewej stronie w końcowej części kadłuba zdołał opuścić wrak  w miejscu przełamania  kadłuba - choć  miał  złamaną nogę i silne oparzenia. Jedna z osób która przeżyła - zajmująca miejsce po prawej stronie kadłuba w miejscu gdzie doszło do przełamania go , także  opuściła  wrak o własnych siłach.



- NIAR skompromitował się konfabulując w swym Raporcie jakoby przeciążenia w  tylnej części kadłuba Tu-154  w Smoleńsku przekraczały

200g

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1309691,co-z-tym-kompromitujacym-niar-bledem-wartosci-przeciazen-kiedy-zwrot-kasy

image


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka