quwerty quwerty
55
BLOG

Oszustwo Protheroe łyknięte przez Podkomisję, akceptowane przez Tomczyka

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 0

Niestety tak to trzeba nazwać

no bo tak to jest

- większość ludzi na sam dźwięk słowa Ekspert Międzynarodowy - przyjmuję postawę schylonego chłopa z czapką ręce..

Opinia Publiczna en masse  uważa że to co napisał Ekspert Miedzynarodowy Chris Protheroe  jest Prawdą....i koniec kropka- no bo kto jak nie Ekspert i to Międzynarodowy ..International..

Podkomisja też nie zadałasobie trudu by uważnie przeczytać i nie skomentowała tego Mega Błędu!

Komisja Tomczyka podobnie

profesor Kowaleczko który podpisał sie pod raportem Tomczyka- podobnie..


Sprawdzam:

Chris Protheroe

image

- czyli wg Protheroe silniki Tu-15rm nr 101 weszły na poziom maksymalnego ciągu

juz po niecałej sekundzie od zderzenii z brzozą !


a co jest  Raporcie Laska ?

Gdy o godz. 08:40:59,375 samolot
zderzył się końcówką lewego skrzydła z dużą brzozą, obroty pędni niskiego ciśnienia
silników nr 1, 2, 3 zdążyły wzrosnąć do wartości odpowiednio 68,1%, 61,9%, 68,6%.

nastepnie:

O godz. 08:41:02,9 obroty pędni niskiego ciśnienia silników nr 1, 2, 3 osiągnęły
wartości odpowiednio 83,8%, 84,0%, 83,3%, co odpowiada w przybliżeniu zakresowi
„nominalnemu”.

Silniki nie zdążyły więc osiągnąć zakresu „startowego

koniec cytatu

i to nawet po 3 sekundach po zderzeniu z brzozą !

- to dyskwalifikuje  opracowanie Protheroe

powinien zwrócić kasę- niemałą  ponad 130 tys. PLN

wspomagając się tym oszustwem o pracy silników na maksymalnym ciągu Protheroe  tworzy naciągany  opis jakoby Tu-154M nr 101 po utracie  6,7m kawałka skrzydła i szybko przechylając się na lewą stron

zaczął się wznosić szybciej niż przed zderzeniem!


 Bzdura! fizycznie niemożliwe!


imageBzdura! fizycznie niemożliwe!

image

   w rzeczywistości  w tych warunkach opisanych  w jego opracowaniu trajektoria Tu-154 M nr 101 po zderzeniu z brzozą  winna by zaginać się ku  dołowi

image

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Polityka