Najpierw zbadać
Wystarczy porównać ze skutkami innych katastrof lotniczych.
np.\
w sieci jest zdjęcie objęte licencją
Clothing and other debris from the crash of the Turkish Airlines DC-10, hang from the trees. The jet crashed into Ermenonville forest, north of Paris, March 3, 1974. All 344 people aboard were killed.
wg wielu propgandzistów, np. z grupy Artymowicza - vide bardzo były fizyk - Jaworski kadłub Tu-154 w Smolensku został pocięty, poszatkowany przez pnie gałęzie dużych drzew w tym jak to on okresla - przez "jarząbka"- ale w Smoleńsku drzewa i gałęzie cięły tak , że nie ma na nich choć drobnych fragmentów ubrań ofiar, ani śladów krwi czy tego typu szczątków jakie obserwuje się w innych katastrofa przy zderzeniu samolotu z drzewami.
- Ja zająłem się tym tematem niezależnie i metodycznie:
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1374345,brak-sladow-krwi-na-fotelach-tu-154-w-smolensku-temat-tabu
teraz uzupełniam...
jak to wygląda gdy samolot pasażerski zderza się z drzewami które dokonują fragmentacji kadłuba

Katastrofa samolotu Jal 123 japońskich linii lotniczych 1985
w necie są tez drastyczne zdjęcia z fragmentami ciał ofiar na drzewach
totalna destrukcja samolotu
przeżyły 4 osoby
moment katastrofy przeżyło więcej osób na pokładzie ale ze względu na trudno dostępny teren i opóźnioną akcję ratunkową
w Smoleńsku nikt nawet nie szukał rannych
strażacy leniwie przechadzali się po wrakowisku
i polewali niektóre miejsca płynami gaśniczymi
**
https://www.salon24.pl/u/niegracz/1399230,nowy-dowod-w-sprawie-smolenska-slady-krwi-na-fotelach
Nawet na fotelach o tapicerce w kolorze czerwonym
ślady krwi po katastrofie są doskonale widoczne
http://www.discity.com/ghost/forensic/
https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Reports/AAR8903.pdf
Komentarze
Pokaż komentarze (2)