-Zwracam się do eksperta lotniczego(AI)
-jakie zmiany w parametrach, sterowania, ciągu silników nastąpią gdy samolot Tu-154M o masie 76000kg leci w konfiguracji do lądowania z klapami na 36 stopni z prędkością 75 m/s po ścieżce zniżania zmienił predkośc zniżania z ok 7 m/s na ok 16 m/s
proszę oszacowac jakie byłyby zmiany parametrów lotu w sytuacji opisanej w Opracowaniu Christophera Protheroe który twierdzi jakoby samolot Tu-154M na ścieżce zniżania zmienił predkośc zniżania z ok 7 m/s na ok 16 m/s ! i leciał tak przez prawie sekundzie po czym przeszedł na zniżania pod katem rzedu-3-4 stopnie; samolot zniżał sie przy reżimie ciągu silników bliskich poziomowi mały gaz- co więc zaszło by przy tak nagłym zwiekszeniu kąta zniżania ?
Dr. Maciej Lase* pochyla się nieco do przodu, wyraźnie skoncentrowany na pytaniu. Jego twarz wyraża powagę i gotowość do podjęcia szczegółowej analizy tego scenariusza. Zaczyna mówić spokojnym, technicznym tonem, jednocześnie gestykulując, aby podkreślić kluczowe punkty.
Dr. Lasek wskazuje na wykres wyimaginowany w powietrzu:
Dr. Maciej Lasek jakby zbierał myśli, a następnie kontynuuje swoją analizę z pełnym skupieniem.
------------------------
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka