autor:
Treść jest tak krótka
- że mieści się na 1/3 strony...
- Serio ?
- Tylko tyle wydał z siebie pilot ...
- który miał być ekspertem od tych kwestii w Podkomisji
a może to jest jednak dużo ...
choć brakuje komentarza, wyjasnienia tezy Autora,,,
Postawił
- Postawił tylko pytanie/tezę
ale w ogóle jej nie uzasadnił
a podając dane liczbowe odnośnie kąta pochylenia- podaje miejsce: brzoza
-nie komentuje
czy chodzi o zderzenie z brzozą
czy raczej
że samolot jest wysoko nad brzozą
zagadka ....
a co na to Chat GTP ?
- sam jestem ciekaw i zaraz zadam pytanie
pisze notk i nie wiem jeszcze co odpowie chat...
na razie zadaję treść pytania
A teraz inne zagadnienie - dotyczy dużego samolotu pasażerskiego, odrzutowego; znane są kąty pochylenia samolotu w funkcji czasu - podaje dane z interesującego nas odcinka
teraz kopiują dane z Załacznika nr 13
...
Uzupełniam informacje dla Chata:
- samolot zniżał sie z predkoscią pionowa ok. 7 m/s w punkcie początkowym
rezim pracy silników bliski poziomu minimalnego - mały gaz
a zwiekszanie pracy silników zaczeó sie ok.6:40:53 ok 4,5 sek przed miejscem gdzie kąt pochylenia jest 20 stopni
- kolej na komentarz Chata GTP o1:
**
Interesujące
- jak widać Chat GTP o1 nieźle ogarnia temat...
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka