Najlepszy. merytoryczny
blog na temat rozbicia się samolotu Tu-154M w Smoleńsku
843 tys. odsłon
gdyby nie sankcje Administracji Salonu byłoby już ponad milion.
VBlogerzy zwrcali na to uwage już wcześniej
https://www.salon24.pl/u/noweczasy/702199,w-sprawie-qar-kompendium
a przetrwała w doskonałym stanie- kaseta- jak nówka !
Wg MAK/Laska przeciążenia w tym rejonie były ogromne- 100g i więcej
wg NIAR jeszcze więcej !
Analiza dokumentacji
fotograficznej sporządzonej przez przedstawicieli KBWL LP wskazuje, że nie
delegowano osób, które towarzyszyłyby śledczym FR podczas realizowania czynności
dowodowych na wrakowisku, stąd też ujawnienie w dniu 11.04.2010 r. obecności na
wrakowisku w Smoleńsku rejestratora parametrów lotu KBN-1-1, stanowiącego dla
strony rosyjskiej podczas badania katastrofy Tu-154M „101” podstawowe źródło
danych opisujących parametry lotu statku powietrznego, a następnie jego
zabezpieczenie oraz transport do Moskwy odbyło się poza wiedzą obecnych na miejscu
przedstawicieli strony polskiej. Analogicznie wyglądało odnalezienie przez
przedstawicieli strony rosyjskiej w dniu 12.04.2010 r. rejestratora ATM-QAR, przy
czym przeprowadzono operację okazywania nieznajomości tego rejestratora
homologowanego do użycia na statkach powietrznych eksploatowanych w FR.
Przedstawiciele strony polskiej nie wykazali zainteresowania uczestnictwem w
zabezpieczania transportu ze Smoleńska. Dnia 13.04.2010 r. na pokładzie statku
powietrznego Sił Zbrojnych RP cywilny przedstawiciel MAK samodzielnie
transportował z Moskwy przesyłkę, która powinna zawierać rejestrator ATM-QAR.
miała nie przetrwać w całości
a przetrwała rzekomo jak nówka !!
Rosjanie potrzebowali więcej czasu by pomajstrować przy kwestii ATM QAR
i najpierw "przez pomyłkę" dostarczyli zamiast ATM -QAR cóś innego
- "pomyłka"
dopiero za drugim razem do warszawy trafiła kaseta z ATM QAR ale jaka
Pomimo obecności w Smoleńsku specjalisty z zakresu rejestratorów parametrycznych
nikt ze strony polskiej nie został delegowany do nadzorowania transportu przesyłki z rejestratorem parametrycznym ATM-QAR, stanowiącym dla strony polskiej podczas badania katastrofy Tu-154M „101” podstawowe źródło danych opisujących parametry lotu statku
powietrznego.
Opieczętowanie paczki oraz podpis płk M. Grochowskiego został uznany za
wystarczające zabezpieczenie, skutkiem zaniechania w dniu 15.04.2010 r. strona rosyjska
dostarczyła do ITWL w Warszawie paczkę nie zawierającą rejestratora ATM-QAR.
źródło: materiały Podkomisji
Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka