quwerty quwerty
108
BLOG

Katastrofa Embraera- Kazachstan- potwierdza, że narracja MAK jest kłamstwem

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 3

   Nie chodzi nawet o to, że tyle  osób przeżyło takie zderzenie w wyniku którego wybuchł  także silny  pożar.

image

- z przeżywalnoscią  w katastrofach bywa różnie i nie jest to miernik łatwy do oceny- raczej bardzo skomplikowany.

image

Kto ma odrobinę wiedzy inżynierskiej , trochę orientacji w  fizyce  w tym fizyce katastrof od razu dostrzeże o co chodzi...

image

image

a teraz  zdjęcie końcowej części kadłuba samolot Tu-154 który rozbił sie w Smoleńsku 10.04.2010..



image

??

--

 widzicie różnicę ?


zdjęcia końcowego odcinka kadłuba Tu-154 który rozbił się w Smoleńsku nie można pokazać
 - raz że go nie ma i nie może być...

gdyż  końcowy odcinek  samolotu Tu-154 Nr 101  rozpadł się na drobne fragmenty

***


- Katastrofa Embraera w Kazachstanie dobitnie , jednoznacznie dowodzi też

 że tak jak napisałem

 NIAR kropnął się o rząd wielkości  w symulacji przeciążeń w końcowym odcinku  kadłuba samolotu Tu-154 nr 101

dla przypadku gdyby to był CFIT

.. gdyby w Smolensku był CFIT wg parametrów jak w raporcie MAK/Laska

to końcowa cześć kadłuba samolotu Tu-154 Nr 101 wyglądała by tak:


image

gdyż kto ma cośkolwiek  orientacji w  temacie widzi, że przeciążenia w końcowej części kadłuba mogły być rzędu najwyżej 20g

 a nie jak napisał NIAR w Raporcie rzędu 200g!

image

quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Polityka