quwerty quwerty
99
BLOG

Lasek i Artymowicz użyli fałszerstwa dla wmówienia trajektorii MAK po brzozie.

quwerty quwerty Polityka Obserwuj notkę 3

image

image

image

image

tę brzozę

( złamana korona wisi nad  ziemią po prawej stronie- między pniem brzozy a głową przechodzącej osoby widać końcówkę górnej częsci pnia brzozy)

prof..Artymowicz pokazuje w swej prezentacji

sytuacja po niecałych 2 sekundach lotu samolotu Tu-154

od  domniemanego zderzenia z brzozą i utraty końcówki skrzydła


dr Lasek i Zespoł  w ich taki  marnym merytorycznie Raporcie  zaledwie wspomnieli o tej brzozie i zdefiniowali ja przez odległosść względem pasa  i wysokość cięcia

image

to Punkt 9  w Tabelce - niecałe 2 sekundy po utracie końcówki skrzydła

- w jakim położeniu był wtedy Tu-154 ?

kąt przechylenia  65 stopni


próbujmy wpasować sylwetkę samolotu w to miejsce, starając się zachowac proporcje

image

ta żólta gruba kreska imituje odcinek ok. 3 m skrzydła Tu-154

przy czym -Uwaga!- przy kącie cięcia 65 stopni długość cięcia dla  pnia o średnicy np. 36cm to ok 82 cm- sporo!

I teraz- załóżmy,  że rzeczywiście  to skrzydło przechylonego samolotu ścina tę brzozę- a dokładnie: kikut skrzydła  gdyż końcówka o długości 6,7m została obcięta.

- jeszcze: gdzie sięgała  końcówka ?  czy tylko to końca przekroju brzozy czy wystawała poza obrys brzozy- jeśli tak to o ile

raczej nie więcej niż  1 m gdyż widoczne byłyby slady ciecia  skrzydłem także poniżej punktu cięcia..

 na razie wszystko wydaje sie prawdopodobne

- choc Lasek w Raporcie podaje wysokosc cięcia  13 m

a wg tego zdjęcia byłoby top ok 9m!


noo tak


ale  uwzględnijmy też inne "cięcia " na tym zdjęciu:

image

no to teraz

jakby sylwetka Tu-154 przestała się wpisywać w te ślady botaniczne...



idźmy  trochę metrów dalej -

 duży świerk

Punkt 10 w Tabelce wysokośc przycięcia  8 m

wg danych z Tabeli świerk stał tylko 18m dalej w kierunku lotu

 więc kąt przechylenia zbliżał sie do  70  stopni

- no jak niby został ucięty [pień  tego świerk  ??

image

tu już nie ma możliwości przypisania tego złamania/cięcia kikutowi skrzydła przechylonego o prawie 70 stopni Tu-154..


-No dobra , ktoś powie

różnice nie są duże..

jednak złamane brzoza i świerk stoją na drodze trajektorii Tu-154 wg MAK/Laska/Artymowicza


poza tym profesor Artymowicz jest naukowcem najwyższej klasy ( co prawda w astrofizyce..)

więc i tu musi mięć rację (?)


- no to


 popatrzcie na to jeszcze raz na sytuację w pionie -

na rysunku z sylwetką samolotu Tu-154


imageśrodek cieżkości samolotu byłby przy drugiej brzozie na wysokosci  ok 19 m nad ziemia

 - brzoza  Bodina była ścieta na wysokosci 6 m czyli samolot wzniósł sie  wzglednie o ok ( przyjmijmy dla ostrożnosci-12m-)

 ale teren sie wzniósł w tempie ok 2,5 m na 100 m - ta brzoza jest gdzieć w odległości 1,8s z 76 m/s =136m

czyli teren wzniosł sie jeszcze o ok 3 m- Razem środek ciężkości samolotu

Tu-154 wzniósłby się względem położenia przy brzozie Bodina o ..15m 

czyli samolot wzniósł sie w średnim tempie 15/1,8= 8,3 ms

Fizycznie niemożliwe


Lasek i Artymowicz posłużyli się fałszerstwem

dla wmawiania słuszności  narracji MAK!

image

Sprawdźmy jeszcze jak wyglądałyby najprostsze

obliczenia początkowej  predkości wznoszenia w punkcie oderwania końcówki skrzydła

image


image

image

image

image

image

a wg MAK tu-154 wznosił sie z prekdoscia pionową  rzędu 2-3 m/s

wg biegłych Prokuratury  tylko z ok 1 m/s!

- a prof.Artymowicz ?

- ten naciągał predkosc przed brzozą  do 6 m/s - co i tak nie było wystarczające by Tu-154  wzniósł sie

 aż tak wysoko!


Inna metoda weryfikacji:

image


Narracja MAK/Laska/Artymowicza?

image


-I co?

profesor Artymowicz nie widział tego ?

przecież sam to wizualizował w swej prezentacji

image

więc albo nie ogarnia prostej Fizyki Newtona

 albo celowo  fałszował trajektorię Tu-154  za brzozą Bodina

image

 a dr Lasek który bezmyślnie wpisał tę drugą brzozę?
-i świerk?


image

image

image

  Obaj manipulanci nie zastanowili sie choć przez chwile

że wg wspieranej przez nich narracji

samolot Tu-154 musiałby  tym kikutem skrzydła sciać jeszcze 2 grube drzewa i to po dłuugiej przekątnej przekroju !

czyli niemal jak Longinus Podbipięta

u Sienkiewicza


 jednym mieczem ( kikutem skrzydła)-

ściąć  3 grube drzewa..)

image


**

manipulacje Artymowicza firmowała także:

image



quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Polityka